Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  onko totta ettei miehiä kiinnosta sitominen/piiskaus??
assa
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Not my kind of topic, mutta kyllä minä mieluummin alistan Laughing

Ihan ruoskimista tai sitomista ei ole harrastettu, mutta sängyssä olen se "ottavampi" osapuoli lähes aina ja toki pientä "sitomista" noin käsipelillä ja läpsimistä... vähän enemmänkin kuin vähän, on harrastettu Rolling Eyes

Jos nyt nainen pyytäisi itseään piiskaamaan, niin ei tuottaisi ongelmia minulle. Voisihan siitä saada jopa kiksinsä Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mä en oo varma, pystyisinkö elämään parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa harrastan sitomis ja piiskausleikkejä.. Periaatteessa en haluaisi sekoittaa sitä parisuhteeseen, mutta onhan se joskus kivaa..

Ehkä olen ikuinen sinkku Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ansku
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: pieksänmaa

Missy kirjoitti:
Mä oon kans huomannu et mihet useemmin tuntuu haluavan/etsivän dominaa kun että itse sitoisi ja piiskaisi naista. yhden tyypin oon tavannu joka tykkäs sitoa ym naisia eikä toisinpäin.. Tosin tää sama tyyppi halus muuttaa mun kans yhteen et vois hakata mua, mikä meni vähän mun rajojen yli.
Mut eipä tunnu muillakaan olevan helppoa toi "oikean" tyylisen partnerin löytäminen


tuosta kirjotinkin aiemmin, et ois se rooli pysyttävä seksissä, eikä muulloin. mutta ei se ehkä oikee syy oo muuttaa kuitenkaan yhteen, jos ei muuten täsmää. jospa sellanen joskus vielä löytyis, joka tajuis ja haluis samoin.. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 22:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kyllähän noita käsirautoja on tullut käyteltyä puolin jos toisin ...mutta se on jo NIIN yleistä .Täytyy myöntää vaikkakin pidän itseäni hieman ....krhmm..kinkynä niin toi domina & master homma ei sytytä...ainakaan vielä Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ansku
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 10:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: pieksänmaa

cowboi45 kirjoitti:
kyllähän noita käsirautoja on tullut käyteltyä puolin jos toisin ...mutta se on jo NIIN yleistä .Täytyy myöntää vaikkakin pidän itseäni hieman ....krhmm..kinkynä niin toi domina & master homma ei sytytä...ainakaan vielä Wink

et ole siis kokeillut vai olet kokeillut ja et tykkää?? onhan se tietty, et kaikki ei tykkää ihan rajuimmista.. mutta jos innostusta löytyy, suosittelen kokeilemaan.. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
isopoika81
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 10:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No onhan se nyt ainakin 100 kertaa mukavampi antaa kuin ottaa!! Nimittäin piiskaa Wink Olen siis mies joka mielellään sitoisi naisen ja antaisi "vähän" isänkädestä. Tosin kokemusta ei kovinkaan paljon asiasta ole. Sen huomasin "aikoinaan" kun tuollasita seuraa etsiskelin, että tosiaankin naiset yleensä hakevat kokenempaa masteria. Ymmärtäähän sen että noissa hommissa pitää olla luottamus kohdallaa ja helpompihan se on luottaa johonkin jolla on kokemusta siintä mitä tekee. Ainakin jos satunnaista seuraa hakee. Omalla kehollahan tuossa kuitenkin "leikitään".

Itselleni olisi kyllä kelvannut oikein hyvin parisuhde jossa tällaisi touhuja harrastetaan. Ja tietenkin alistamiset ja alistumiset kuuluvat vain seksiin ja niitä ei sekoiteta "normaaliin" elämään. Jos tuota rajaa ei pysty vetämään, niin silloin masteri tai domina ei ole alistaja vaan pahoinpitelijä!!

Mutta nyt teidän kaikkien orjatarten, jotka olivat jo valmiita konttaamaan jaloissani, pettymykseksi Very Happy Elän suhteessa jossa ei tuollaisia touhuja harrasteta (näennäistä sitomista ei kai nykyisin enää lasketa s/m kategoriaan) ja olen suhteeseeni silti täysin tyytyväinen!!
Takaisin alkuun
Pron
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Tam 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Metsästämässä naisolentoja :D

Heh mulla on aika paljon sama meininki että mielummin annan sitä kyrpää peppuun ja piiskaa ku et otan ite vastaan? Confused Oon huomannu ku pientä ikää tullu "vähäsen" niin on alkanu kiinnostaa erillaiset asiat muun muassa alistaminen on semmonen aihe josta pidän itse. Eli itse "masterina" sitoisin toisen käsiraudoilla ja teen mitä itse haluan "nainti mielessä" Wink Taitaa olla ehkä vähä pehmompi ku mitä te tytöt meinaatte? Cool

Sen sellasesta itse kiihotun Razz Pitäisi vaan tutkia enemmän itseään niin löytäisi uusia puolia? Rolling Eyes

_________________
toi avatar tulee vaihtumaan jos se jotakuta häiritsee? en ole vielä saannut kuvia ittestäni. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 16:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

en ole ansku kokeillut ....ja yleensä mä kokeilen ensin ja päätän sitten tykkääänkö vai en Wink Wink Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Wirko
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 17:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Savo

Olen kokeillut sitomisjuttukin sellaisen nymfon kans Confused
Käsiraudoilla kädet sängynkaiteeseen kiinni ja farkuista vyö pois. Ja ei kun vaan sit persuuksille läimimään, että varmasti tuntuu.
Kannikat punaisina, nänneissä pyykkipojat ja molo anukseen...nus nus!!!
Mutta ei naiselle riittänyt sekään Surprised
Pidemmälle ei enää rahkeeni riittäneet.

_________________
Nuha lähtee nussimalla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ansku
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: pieksänmaa

cowboi45 kirjoitti:
en ole ansku kokeillut ....ja yleensä mä kokeilen ensin ja päätän sitten tykkääänkö vai en Wink Wink Wink


ASIAA!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
asiasta kiinnostunut
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ansku kirjoitti:
asiasta kiinnostunut kirjoitti:
Mutta yksi ongelmahan on se, että naiset etsivät mieluusti kokenutta "masteria", ja välttämättä kovin monella ei sitä kokemusta sitten ole, vaikka haluja moiseen toimintaan olisikin...


ei asia välttämättä niin ole... ainahan voi ottaa oppipojan, ja antaa kokeilla onko se sittenkään sitä, mitä on ko. asiasta ajatellut. itsellä yksi mies ollut, jolla ei aiempaa kokemusta ja hienosti meni.. ei tarvinnut pahemmin edes kertoilla, miten olisi hyvä.. innoskas testailemaan ja en antaisi moitetta!


Hyvä, että joillakin riittää myös kiinnostusta kokemattomienkin kanssa kokeiluun. Wink Itsellä ei vain ole vastaan tullut vastaavanlaisia tapauksia, sillä asiasta kommentoin.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 18:34  Vastaa lainaamalla viestiä






No, eikö tavallinen yhdyntä riumua tuo? Mikä ihme ihmisiä vetää riittävään riittämättömyyteen yhdellä ainoalla lauseella "tuntuu hyvältä" Herätkää välillä ja tarpokaa arjessa, urpot.
Takaisin alkuun
ansku
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 18:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: pieksänmaa

ASIASTA KIINNOSTUNUT: Hyvä, että joillakin riittää myös kiinnostusta kokemattomienkin kanssa kokeiluun. Wink Itsellä ei vain ole vastaan tullut vastaavanlaisia tapauksia, sillä asiasta kommentoin.[/quote]

no kukapa ois ilman ensimmäistä kertaa voinut tehdä vastaavaa?? ja miten voi olla kokenut ilman että aloittaa ns. tyhjästä..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

very interesting vieras ....... Rolling Eyes . tollainen "keinu"kun kiathalin on ....se on alkannut kiinnostaa ....nähnyt elokuvan missä nainen saa kyytiä sellaisessa....i like it ...i like it a lot Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 24.4.2006, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä






En voisi kuvitella piiskaavani naista edes hänen pyynnöstään. m.31
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker