Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Miten naisen saa suostuteltua antamaan suuseksiä?
sexy man
LähetäLähetetty: 5.4.2008, 1:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Huh 2008
Viestejä: 2
Paikkakunta: Turku

Hei!
Kaipaan kipeästi neuvoja ja kokemuksia teiltä naiset ja miehet, kuinka saisin naisystäväni innostettua ottamaan minulta suihin. Itse annan kyllä huolella hänelle pimppaan kielihoitoa ja hän siitä tykkää ja suorastaan vaatii sitä orgasmin saamiseksi. Mutta sitten kun vaihdetaan osia, niin ei puhettakaan, että saisin vastapalvelusta, vaikka aina sitä pyydän.
Aiemmat naiseni ovat aina pyytämättä ottaneet kaluni suuhunsa ja sitä imuttaneet, niin että taju meinaa lähteä.
Please, auttakaa miestä hädässä. Suhde toimii muuten hyvin ja itse seksi on monipuolista, mutta aina jää tunne, että kuitenkin jotain jäi puuttumaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.4.2008, 1:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Haluat siis neuvon?

Jos suihinotto on sinulle tärkeää, niin unohda kyseinen nainen. Unohda hänet. Nyt. Piste.

Hukkasin omasta elämästäni ikuisiksi ajoiksi noin ikävuodet 19-23 takkuillessa tällaisen vastaavan tapauksen kanssa. Tyttökaverini kyllä makasi nuoltavana illasta toiseen kuin lahna, muttei ottanut suihin vaikka kuinka ystävällisesti pyysin ja selitin kuina tärkeää se minulle olisi.

Kun ymmärsin vaihtaa naista, niin koko seksielämäni voi sanoa alkaneen vasta siitä. Sen jälkeen on tullut koettua yhtä sun toista, ja olen saanut jumalallisia ja jumalattomia suihinottoja.

Trust me. Maailma on naisia kirjaimellisesti pullollaan - mutta SINÄ elät vain kerran.

Boogie!
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.4.2008, 10:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Kuulostaa melko itsekeskeiseltä naiselta .Seksi on (ainakin itselle) vuorovaikutteista toimintaa .Suhde voi toimia aivan hienosti muutenkin,mutta jossain vaiheessa alkaa tekemään mieli "vietävästi" Wink ja sitten ...Voithan tietysti mennä lakkoon eli pitää kielesi kurissa .. Smile Jos naisella on järkeä päässä ,pitäisi kyllä syyllisyyden pisto tuntua rinnassa Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.4.2008, 15:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Entä jos parisuhde muuten toimii, mutta nainen ei kerta kaikkiaan tykkää ottaa suihin? Haluatko, että nainen tekee sen vasten tahtoaan?

Voisitko tehdä genitaalialueestasi jotenkin haluttavamman, esim. sheivaamalla? Karvat kitalaessa ovat vastenmielisiä.

Pyydätkö asiaa liikaa? Onko asiasta tullut naiselle jo ahdistava pakko ja siksi viimeisinkin kiinnostus asiaan on hävinnyt?

Onko partnerisi joku edellinen kumppani mahdollisesti pilannut nautinnon suihinotosta? Suihinotosta voi tulla ikävää puuhaa, jos sen joutuu tekemään "pakolla"... Esim. toinen pitää päästä kiinni ja tavallaan panee samalla. Mieleen juolahtaa myös syväkurkutus....

Kurkaapas asiaa toiselta kantilta. Inhottava sanoa, mutta kuulostaa melko itsekkäältä, jos parisuhde ja seksi toimii muuten... Rolling Eyes Tuskin kukaan kiusalla on ottamatta suihin!?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 6.4.2008, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Juu varmaan on erilaisia mielytymyksiä. Itse tykkään ottaa suihin kunhan saan sitä tehdä omaan tahtiini eli en pidä siitä et mies alkaa ns. panna mua suuhun - se ei tunnu hyvälle. Huulia alkaa mm. kutittaan ja välillä vähän oksettaaki Embarassed

Toi mitä Ellu sanoi on kans tärkeetä et hygienia on kunnos ja sit se on aika vinkee kokemus kans et muna on silleen liukkaaksi öljytty ja sitä saat sit pistää pokseen Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.4.2008, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Palaan vielä tuohon vastaukseeni ylempänä. Nuori nainen, jonka kanssa seurustelin ikävuodet 19-23, esitti asian harvinaisen tyrmäävästi: kun lopulta tuskailin ääneen sitä, että miehenä teen suunnilleen kaiken hänen nautintonsa vuokseen, ja häntä ei vastaavasti juurikaan paina vastuu meikäläisen seksuaalisesta onnesta.

Sanoin hänelle että naiset ovat kyllä todella epäreiluja miehiä kohtaan seksissä.

Tähän tyttökaverini vastasi vain tuhahtaen: "no, niin me vaan ollaan, ei sille mitään voi".

Voitte varmaan arvata, että ratkaisut suhteemme tulevaisuudesta kyseisen kommentin jälkeen olivat helppoja ... Wink

Tytöt, hyvä ja tärkeä pointti tuo teidän heitto hygieniasta ja sheivaamisesta. Itse olen kyllä pitänyt huolen molemmista, en myöskään polta ja muutenkin ruokavalio kunnossa. Kaikki tuo vaikuttaa makuun. En itse ymmärrä sitä että pitää ohjailla suihin ottavaa osapuolta. Meikäläiselle koko hommassa on parasta
se että saa kerrankin olla täydellisesti se passiivinen ja vastaanottava osapuoli,
eikä vain hääriä *puuhamiehenä* naisen yllä, alla, kyljessä, jne..
Silmät kiinni, selällee ... ja taivaan portit auki ... wuu huu !!! Wink

Nykyisen emännän kanssa on taivaallista, kun hän ottaa niin perusteellisen hyvin suihin. Juon usein ihan vain tätä tarkoitusta varten erityisiä hedelmämehuja, yms *makua parantavaa* ..

Painotan myös että vastaavasti pimpsan syöminen on meikäläiselle a ja o. En vois elää ilman sitä! Smile

Mutta urbaanin legendan mukaan on olemassa pieni määrä miehiä, jotka eivät erityisemmin nauti suihin ottamisesta (siis olla vastaanottava osapuoli) Laajasta tuttavapiiristäni huolimatta en ole koskaan törmännyt sellaiseen miekkoseen, siis asiasta keskusteltaessa, mutta kai se tilastollisesti on mahdollista...
Takaisin alkuun
sexy man
LähetäLähetetty: 7.4.2008, 1:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Huh 2008
Viestejä: 2
Paikkakunta: Turku

Kiitti vastauksistanne ja vinkeistä!
Tyttöjen ehdottama sheivaus on tosi hyvä idea ja jo toteutettu. Tuli kaluunkin silmin nähden mittaa lisää. Very Happy
Yritän myös olla painostamatta ja ohjailematta hänen päätään.
Pimpan nuolemislakkoon en kyllä aio ryhtyä. Rakastan sitä yli kaiken ja tulee aina niin huippufiilis, kun saa naisen vartalon tärisemään orgasmin kourissa!
Mutta katsotaan nyt sitten, mitä neiti ajattelee alapäässä ja käytöksessä tapahtuneista muutoksista Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.4.2008, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Hieno asenne sexy man! Toivottavasti asia pikku hiljaa korjaantuu. Muista, että joskus hiljaa hyvä tulee! Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.6.2008, 0:26  Vastaa lainaamalla viestiä






Kumpi on tärkeempää vai imutus? Ja parempi et nielee kans´tai sit akka vaihtoo miks pilata oma elämä jos toinen ei haluu ni ei oo pakko, kyl kaikille riittää ihan varmasti ottajia.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker