Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  naisen vaihto?
Vieras
LähetäLähetetty: 13.3.2007, 23:27  Vastaa lainaamalla viestiä






mitä pitäis tehä kun saman naisen kans jo 11v eikä ikinä ole ottanu suihin vaik kuinka haluaisin ja muutenkin seksi vähentynyt n. kertaan kuussa. En kolmekymppisenä haluais elää kuin 80v (yhtään heitä väheksymättä). Onko siis muuta tehtävissä kuin naisen vaihto vaik sen kans haluaisinkin olla mut puute painaa liikaa...?
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 13.3.2007, 23:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ toi on aika vaikee tilanne - mun naisystävällä on sama tilanne, mut hänen mies ei halua. Kuitenkin elämäs on muutakin kuin seksi, mut sitku sitä ei ole ni siitä tulee aika iso asia...

Olen itse vain ajatellut parisuhtees muutamia aika tärkeitä asioita: pariskunnalla on suht samanlainen vuorokausirytmi, seksuaalirytmi sekä koulutustaso. Mut kaikki noi voi myös muuttua ja vaihdella eri elämäntilanteissa. esim. ainakin minulla se et on liikaa työtä ja stressiä vie halut...se on kamalaa!

Eli elän eronneena sinkkuna Laughing


Viimeinen muokkaaja, BigBigGirl pvm 15.3.2007, 12:52, muokattu 1 kertaa

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cessie
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 2:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Tai sitten otat sen paljon puhutun salarakkaan Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sälli22v
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 2:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Kyllä kannattaa etsiä jo uusi pimpero.. Elät kuitenkin vain yhden kerran ja turha sitä elämää on pilata yhden pihtarin kanssa.. Ehdottomasti verkot nyt vaan jokapaikkaan ja metsästämään laatu pimperoa. Sen verran viellä voisin sanoa vaikka nuori olenkin niin ei noi naiset mihinkään muutu vaikka mitä lupais, ehkä pari kk voi olla vähän aktiivisempi ja sit palataan taas arkeen. Sanosinki et semmonen 1v ja nainen on sopiva ja mielellään 2-3 naista samaan aikaan niin ei kyllästy tossa vuodessa.

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 9:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
mitä pitäis tehä kun saman naisen kans jo 11v eikä ikinä ole ottanu suihin vaik kuinka haluaisin ja muutenkin seksi vähentynyt n. kertaan kuussa. En kolmekymppisenä haluais elää kuin 80v (yhtään heitä väheksymättä). Onko siis muuta tehtävissä kuin naisen vaihto vaik sen kans haluaisinkin olla mut puute painaa liikaa...?

Nämä on taas niitä seikkoja, et toiset tykkää toiset ei.
Ja vaikea sitä neuvomaan on kuitenkin lähteä.
Mutta että saan paskiaisen maineen, sanottakoon nyt sitten, että jos keskustelu ei auta, tutka päälle ja salarakasta vain etsimään. Muista kuitenkin, että jos haluat rakastetun olla salainen, pidä huoli siitä, että et missään nimessä jää kiinni .
Tsemppiä sulle!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 12:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Muukalainen kirjoitti:
mitä pitäis tehä kun saman naisen kans jo 11v...
Olet kolmikymppinen ja ollut saman naisen kanssa 11v. Kuitenkaan seksielämä ei ota sujuakseen, vieläkään?

Tässä tilanteessa näkisin, ettei se siitä tule korjaantumaan. Etköhän ole jo yrittänyt sen mitä yritettävissä on. Noin pitkän yhdessäolon jälkeen pitäisi seksielämän olla jo hioutunut kokolailla sujuvaksi ja molempia osapuolia tyydyttäväksi.

Ota rohkeasti itseäsi niskasta kiinni ja tee päätös; haluatko jatkaa näin lopun elämääsi vai löytää itsellesi kumppanin, jonka kanssa tämäkin osa-alue elämästä sujuu. Huono seksisuhde pilaa ihmissuhteen todella tehokkaasti, heijastuen kovin moneen asiaan.

Tee mitä teet, mutta tee se reilusti. Jos haluat aloittaa alusta jonkun toisen kanssa, tee se ja katkaise nykyinen suhteesi. Säilytä itsekunnioituksesi, mutta tee kuitenkin se mitä tarve vaatii. Mikäli tuntuu siltä, ettei homma pelaa, lähde menemään. Tee se NYT - ennen kuin teillä on lapset tehtyinä, talot ja autot hankittuina. Elämää on vielä eron jälkeenkin, usko tai älä.

Katkaisin edellisen suhteeni neljän yhdessäolovuoden jälkeen, enkä ole katunut sitä hetkeäkään. Viisaampaa päätöstä olen tuskin eläissäni tehnyt. Maailma ei loppunut, pikemminkin tunnen, että silloin elämäni vasta alkoi.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 14:36  Vastaa lainaamalla viestiä






sehän tässä vähän vaikeaa onkin kun on jo talo, lapsi ja autot. Helvetisti naista rakastan mut jotain haluaisin saada. En tiedä.... Sad liian vaikeeta...
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 15:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Voihan p***a!

Enpä kadehdi osaasi pätkääkään.

Mieti:
-Eriävätkö fyysiset tarpeenne niin voimakkaasti, etteivät ne juurikaan kohtaa?
-Mistä ongelmanne johtuvat, katsoen myös peiliin?
-Millaisena näet itse tilanteesi ja mitä olet valmis tekemään sen parantamiseksi?
-Mitä vaihtoehtoja sinulla on ja mihin niistä olet oikeasti valmis?

Minun on helppo sanoa, että ota asia puheeksi, kerro ongelmastasi, sovi asiasta ja hanki rakastajatar, tai käy seksipalveluissa avoimesti. (Jos seksipalvelut ovat sinun juttusi. No offense.) Meillä se toimii, on toiminut jo kauan ja varsin hyvin vieläpä. Se on kyllä vaatinut paljon molemmilta, mutta on ehdottomasti ollut sen arvoista. Mieluummin avoimin kortein ja rehellisesti, kuin salakähmäisesti selän takana.
Toki sellainen vaatii paljon, mutta se myös antaa paljon. Eikä tarvitse pelätä kiinnijäämistä.

Suhteen jatkumisen, perheen ja lasten takia kannattaa puhua asioista, selvittää ongelmat. Kertomasi tilanne on kestämätön pidemmän päälle, joten kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä toimenpiteisiin sen korjaamiseksi. Pian.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:


Minun on helppo sanoa, että ota asia puheeksi, kerro ongelmastasi, sovi asiasta ja hanki rakastajatar, tai käy seksipalveluissa avoimesti. (Jos seksipalvelut ovat sinun juttusi. No offense.) Meillä se toimii, on toiminut jo kauan ja varsin hyvin vieläpä. Se on kyllä vaatinut paljon molemmilta, mutta on ehdottomasti ollut sen arvoista. Mieluummin avoimin kortein ja rehellisesti, kuin salakähmäisesti selän takana.
Toki sellainen vaatii paljon, mutta se myös antaa paljon. Eikä tarvitse pelätä kiinnijäämistä.


Rakas sadistinen Mies
Kunnioitan suuresti tapaasi elää oman kumppanisi kanssa ja se on sanomattoman hienoa.
Teillä hommat toimii, niin kuin sen kuuluisikin jokaisessa parisuhteessa toimia.

Kaikki eivät siihen kykene, mihin sinä. Mulla on omat syyni miksi en. Toisilla toiset.

Omalta kannaltani ajateltuna, kun ajattelen omaa elämääni, suhteeni muihin miehiin, eivät missään tapauksessa ole salakähmäisiä. Tässä tilanteessa, jossa minä olen, ne ovat mulle se pieni ihana lisä ja huomio, jonka saan aina silloin tällöin. Enkä minä pidä tätä pettämisenä.

No, sinä tiedät kyllä minun tilanteeni, enkä minä julkista sitä tällä saitilla.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

No en kyllä noin pitkän ajan jälkee lähtis etsimään mitää salarakasta tai niinkö tuolla sanottiin että uutta pimperoa Very Happy (nauraa käkättää itsekseen)

Asia vaivaa, varmasti syystäkin, jopa noin paljon että vaihtoa harkitset,
suosittelisin keskustelemaan, suoraa sanomalla,
eikä mitään vihjailua. Sekös se vasta ärsyttävää on.

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 1:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cessie kirjoitti:
Tai sitten otat sen paljon puhutun salarakkaan Wink


Kannatetaan Smile . Mitäpä sitä turhaa lässyttämään, aina löytyy joku muu joka ottaa suikkiin jos vaan hygienia on kunnossa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 1:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Badman kirjoitti:
aina löytyy joku muu joka ottaa suikkiin jos vaan hygienia on kunnossa Very Happy


Shocked

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 10:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Kannatetaan Smile . Mitäpä sitä turhaa lässyttämään, aina löytyy joku muu joka ottaa suikkiin jos vaan hygienia on kunnossa Very Happy
No, onkos sitten Pahiksella vehkeet aina pestynä? Kun tien päällä rytyytät...

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Itseasiassa on jos vain toiletista lavuaari löytyy niin jokaisen vessakäynnin yhteydessä lerska vaan hanan alle ja pesuun, mulla kun se käy näppärästi, vähän venyttää Very Happy
Tosin ihan yleisissä vessoista tyydyn pesemään vain käteni jota about puolet miehistä ei tee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 17:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

BigBigGirl kirjoitti:
Badman kirjoitti:
aina löytyy joku muu joka ottaa suikkiin jos vaan hygienia on kunnossa Very Happy


Shocked


no ottaa ja ottaa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker