Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  onko totta ettei miehiä kiinnosta sitominen/piiskaus??
levin
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mä en ainakaan antas naisen sitoa itteeni kun en siitä pidä, mut mieluusti naisen sidon ja piiskaakin annan.myös osana leikkejä ollut suuhun nainti,peppuseksi ja tietysti normaali seksi.mun mielestä kuitenki AINA pitää sopia turvasana ja tarkotus ainakaan itellä ei ole tuottaa tuskaa vaan ns.kiihottavaa alistusta,ainakin mitä olen joidenkin naisten kans harrastanut niin ei ole valituksia tullut ja itse myös todella villissä.. tällasta täältä oulunseudulta +30v miehen suusta... tai ainakin näppiksen kautta sormista Smile
Takaisin alkuun
BondMan
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 23:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 8

[quote="Anonymous"]
noaida kirjoitti:
ja sitten kun nämä virtuaalimasterit sattuvat pääsemään tositoimiin niin sormi meneekin suuhun eikä hommasta tule mitään kun parin pienen läimäytyksen jälkeen olisi saatava seksiä. Todellisuudessahan sitominen/piiskaus tai muu sessiointi ei välttämättä tarvitse sisältää lainkaan seksiaktia - ei ainakaan minusta - vaan juuri se alistaminen ja alistuminen ja näillä "valtasuhteilla" leikittely on se homman suola.

totta tuo!! ei useinkaan aktiin asti pitäisi mennä, vaan saada se nautinto juuri itse sessiosta..


Totta. Sitä toivoisikin löytävänsä "alan" harrastajia jotka suostuisivat sellaiseen (naisia siis). Tietenkin tulisi tutustua ensin. Eihän sitä täysin tuntemattoman kanssa uskalla kyseisiin leikkeihin lähteä Wink

p.s minulle voi kirjoittaa meiliä jos kiinnostaa jutella asiasta lisää. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cmad-29
LähetäLähetetty: 5.6.2006, 4:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ansku kirjoitti:
ihmetellyt että ei ole löytynyt montakaan ihmistä jotka suostuisivat seksiin jossa nainen sidotaan ja annetaan piiskaa, lukuun ottamatta peppuun panoa. onko totta ettei löydy, vai eikö kukaan vaan tunnusta, että tahtoisi niin...??


Miehissä, kuten naisissakin on sekä alistavia luonteita ja sitten niitä
alistettavia. Jos tehdään yleinen luonneanalyysi voidaan todeta niitä olevan aika tasaisesti molempia. Se miksei sänkyyn ole helppo löytää dominoivaa osapuolta johtuu siitä, että meidät ihmiset on kasvatettu kärsimään ja kokemaan kipua muuten kuin seksuaalisella tasolla. Seksuaalisen kivun tuottaminen tuntuu monesta, jolla olisi taipumusta dominointiin ja tilanteen hallintaan - liian perverssiltä. Alistuvat osapuolet eivät sensijaan peittele taipumuksiaan, koska häviäminen yleensä on hyväksytympää ja häviäjien ei tarvitse miettiä omaa arvostustaan.
Takaisin alkuun
elanoora
LähetäLähetetty: 5.6.2006, 17:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 5

Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä, että kunnollisia alistavia miehiä on vaikea löytää. Kunnollisella tarkoitan nyt sellaista, joka ei etsi pelkkää pillua ja jolle alistaminen on oikeasti intohimo. Ihmisten tuntuu olevan niin käsittämättömän vaikea tajuta, että se sitominen ja alistaminen ovat toisille juuri SE juttu, eivät vain pieni lisämauste silloin tällöin.

Mutta kokemuksesta voin silti sanoa, että kyllä etsivä lopulta löytää sen mitä kaipaa. Jos vain jaksaa olla aktiivinen. Alistajaa kannattanee etsiä ihan sillä nimellä, eikä ajatella, että jospa tuo mukava poika nyt sattuisi olemaan sellainen. Jos ihmisistä keskimäärin 3% on kiinnostunut S/M:stä (muistaakseni oli Rakkaudesta seksiin-kirjassa tuo luku, etten ihan hatusta vedä Smile), niin todennäköisyys alistajan löytämiseen satunnaisesta ihmisesta ei ole kovin suuri. Saattaahan se tuntua hiukan hölmöltä, että ensimmäisenä piirteenä toisesta vaatii alistavuutta, mutta on kai sitä tyhmempiäkin kriteereitä olemassa.

Ja sitten on oltava kärsivällinen, eikä kannata antaa periksi, vaikka 90% löytyneistä on just niitä "Alistaminen ei oo ihan mun juttu, mut jos saan sillä, niin mikä ettei!"- tyyppejä. Itsellä on parikin kertaa deitti-ilmoituksiin tullut noin sata vastausta, joista ekalla kerralla kaksi oli kiinnostavia ja toisella kerralla vain yksi (mutta sehän riitti <3).

Tavallaan on hyvä, että nyky-yhteiskunta ei käsittele naista enää esineenä, mutta toisaalta on harmi, etteivät monet alistavat miehet uskalla toteuttaa halujaan sen takia, että heidät leimattaisiin sovinisteiksi. Uskaltaisivatpa ihmiset ajatella itseään enemmän ihmisenä ja vähemmän miehenä tai naisena. Sydämestään alistava mies ei ole yhtään sen enemmän naissukupuolta halveksuva kuin alistava nainenkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
assa
LähetäLähetetty: 5.6.2006, 22:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nimimerkki "Alistuva mies" ei enää sitten spämmää seuranhakuilmoitustaan kolmatta kertaa tähän trheadiin. Alkuperäinen on siirretty alueelle Minä haen seuraa sinusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
bimo
LähetäLähetetty: 6.6.2006, 0:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Kes 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: Keski-suomi

Luin mielenkiinnolla tätä keskustelua, minä kun olin ihan toisenlaisessa käsityksessä, että naiset ei niinkään haluais sidonta ja piiskaus leikkejä, mutta täällähän se tuntui olevan toisinpäin, no se on ihan hyvä juttu, voi se olla että se riippuu paikastakin missä asian ottaa esille.
Kinkky jutuissa partnerin luotettavuus on kaiken a ja o siks ehkä vaikea löytää mieleistään, kun kynnys asiaan ryhtymisessä on korkea.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhma28v20cm05a
LähetäLähetetty: 8.6.2006, 16:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Kes 2006
Viestejä: 4
Paikkakunta: Kouvola

Mulla ainakin on ollut mielessä et olis kiva ainakin kokeilla miltä se tuntuis,mut toinen juttu sit et luonnistuuko se olleenkaa hyvin kun hetki koittas,vaikea sanoa,mut ainakin fantasioin siitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
TheOne
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Kes 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: Lohja

kyl mua ainakin kiinnostaa piiskaus ja sitominen. eli siis alistaminen yleensäkin. mut tuntuu vaan olevan vaikeaa löytää naista joka olis samoista jutuista kiinnostunut Smile

mut tietysti alistaminen kuuluu vain makkariin. toisen kans täytyy sopia tietyt rajat joiden sisällä toimitaan. kuitenkin tarkoitushan on että molemmat nauttivat tilanteesta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä






TheOne kirjoitti:
kyl mua ainakin kiinnostaa piiskaus ja sitominen. eli siis alistaminen yleensäkin. mut tuntuu vaan olevan vaikeaa löytää naista joka olis samoista jutuista kiinnostunut Smile

mut tietysti alistaminen kuuluu vain makkariin. toisen kans täytyy sopia tietyt rajat joiden sisällä toimitaan. kuitenkin tarkoitushan on että molemmat nauttivat tilanteesta

Kuvauksesi: Harrastukset: valokuvaus, autot
Jos harrastat vakavissasi valokuvausta niin olisit pienentänyt oikeassa suhteessa avatar-kuvaasi.
Nythän näytät aboub 227cm pituiselta hemmolta joka odottaa ällistyneenä ruoskaa.
Takaisin alkuun
TheOne
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 20:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Kes 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: Lohja

no huh huh...väitinkö jossain että harrastan mahdollisesti kuvien muokkaamista??????!!!!! toi kuva on muokattu n.1 minuutissa paint nimisellä ohjelmalla jos oot joskus sellaisesta kuullut?!?!?!? kai mä olisin siellä erikseen maininnut jos muokkaisin harrastuksena niitä kuvia....

mun kuvausharrastus on siis täysin kuvien ottamista ei muokkaamista. normaalisti niitä kun ei tarvitse muokata kunhan vaan osaa kuvata. taitaa olla sulle aika vieras juttu vai?!?!?!

et sä pysty muuttamaan ladaa mersuksi maalamalla sen uudestaan...ja samahan koskee kuvien ottamista eikä se kaiketi ole tarkoituskaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 20:47  Vastaa lainaamalla viestiä






TheOne kirjoitti:
no huh huh...väitinkö jossain että harrastan mahdollisesti kuvien muokkaamista??????!!!!! toi kuva on muokattu n.1 minuutissa paint nimisellä ohjelmalla jos oot joskus sellaisesta kuullut?!?!?!? kai mä olisin siellä erikseen maininnut jos muokkaisin harrastuksena niitä kuvia....

mun kuvausharrastus on siis täysin kuvien ottamista ei muokkaamista. normaalisti niitä kun ei tarvitse muokata kunhan vaan osaa kuvata. taitaa olla sulle aika vieras juttu vai?!?!?!

et sä pysty muuttamaan ladaa mersuksi maalamalla sen uudestaan...ja samahan koskee kuvien ottamista eikä se kaiketi ole tarkoituskaan


Älä hermostu,
sain vain väärän kuvan sinusta ja harrastuksistasi. Itse kun harrastan valokuvausta ja välillä pitää ottaa huomioon kuvien mittasuhteet.

Halataan!
Takaisin alkuun
backstage
LähetäLähetetty: 27.6.2006, 19:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Kes 2006
Viestejä: 1
Paikkakunta: Sexan

Kyllä kiinnostaa sitomisen lisäksi muukiin kinkeily, kun vaan löytyis siitä kiinnostuneita typyjä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jnco
LähetäLähetetty: 9.7.2006, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 09 Hei 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: Tampere

Kiathal kirjoitti:
Mä en oo varma, pystyisinkö elämään parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa harrastan sitomis ja piiskausleikkejä.. Periaatteessa en haluaisi sekoittaa sitä parisuhteeseen, mutta onhan se joskus kivaa..

Ehkä olen ikuinen sinkku Very Happy


Mulla on vähän sama ongelma. Tai oikeastaan enemmänkin. Omistan oikein kivan parisuhteen, jossa on erittäin hyvää vaniljaseksiä.

Fantasioissa ja hieman todellisuudessakin on kuitenkin paljon rajummat otteet... sitomista, steariinia yms. Yleensäkin tahdon alistaa. En tahdo sotkea tähän nykyistä suhdettani vaan etsin nämä leikit muualta.

Tässä tullaan sitten tietenkin toiseen ongelmaa eli pettäminen..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tulokas
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 23:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Monta vuotta elin parisuhteessa,haaveillen hieman rajummista otteista. Nyt vajaan vuoden sinkkuna olon jälkeen törmäsin sinkkunaiseen, joka tykkää kovista otteista. Ei tällaisista naisista nyt ruuhkaa ole ollut!
Tältä naiselta pääsi suusta sellaista,josta päättelin että hän tykkäisi kovasta menosta, seuraavaksi kerraksi etsinkin oikeat käsirautani lähettyville,ja yllätin, samalla jännittäen toisen reaktiota.. Siitä se meno alkoi,huh! Saas nähdä mitä muuta vielä keksitään. Eli, kyllä meitä miehiä on jotka moisesta tykätään!

mies,28v
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 20:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kinkyseuran löytäminen on tosiaankin ongelmallista. Pitää natsata halut ja ajatukset, luottamus ja kemiat. Vaimoni kanssa olemme jo jonkin aikaa etsiskelleet itsellemme orjapojua/orjatarta alistumaan* valtaamme.

Kuitenkin sen oikean ihmisen löytäminen on vaikeaa. Osa haluaa liikaa, osa ei oikeastaan halua muuta kuin päästä panemaan, otettuaan ehkä muutaman läpsyn pebaansa. Vaimoni on switch, eli alistuu ja alistaa, mutta on kuitenkin enemmän dominoiva kuin alistuva. Itse en oikein osaa nöyrtyä ja ne muutamat kokeilut siihen suuntaan lopetettiin pian.

On aika pelottavaa etsiskellä S/M henkistä ihmistä jakamaan makuuhuoneensa. (Meille S/M sisältää aina myös seksiä, se kiihottaa liiaksi, että malttaisimme olla käyttämättä kerääntynyttä kiimaa hyväksemme...) Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka törmää johonkuhun oikeasti sekaisin olevaan ihmiseen, tai vastaavaan. Kauhujuttuja saa kuulla aina aika ajoin ja ne herättävät levottomuutta vaikka seisommekin jalat maassa tässä asiassa. Tosin varmasti samat asiat askarruttavat myös subeja/orjaksi haluavia. Kukapa haluaisi olla sidottuna tilanteessa, jossa Master tai Domina alkaa käynnistelemään moottorisahaa sängyn vierellä hullunkiilto silmissään.


*Ilmoitus löytyy Treffi-ilmoituksista, jos ketä kiinnostaa.

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker