Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Kuntoilua ja painoilua (split)
Boston
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 7:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Ostin oman kuntokeskuksen käytettynä, makso 200 ekee. Nyt ei tarvii käydä salilla, voi reenata sillon kun tykkää ja tienaa noin neljässä kuukaudessa laitteen hinnan takas. Kuntopyörä pitäs vielä hankkia. Ruokavalioni on ollut vuosia kala/kasvis painotteinen, ei sikaa eikä nautaa enää !! Joka päivä työpaikalle kävellen ja takas, kilometrejä yhteensä noin kaheksan, näillä eväillä kunto pysyy ja ehkä vähän nouseekin Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 8:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

cessie kirjoitti:
Saanks mäkin tollasen kropan kun syön vaan makaronia, raejuustoa ja kanamunia?? Very Happy


Kuten tuolla aiemmin jo sanoinkin niin tuohon kuvani kuntoon kävin kerran viikossa punttisalilla treenaamassa todellisen tehotreenin eli ei tuo minunkaan kondis ihan pelkällä ruokavaliolla tullut. Treenin ja ruokavalion tehoon vaikuttaa oleellisesti myös se millaisilla geeneillä on varustettu, minä luulisin että omaan aika hyvät geenit. Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
NeitohX
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 9:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 119

Ja myös aineenvaihdunta on yksilöllistä! Toisilla on ihan tautisen nopee aineenvaihdunta! Smile

_________________
MEILI: neitoh_x@suomi24.fi

Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
yks vaan..
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 10:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ite olen 176 ja 125kg ja alotin joku aika sit 5 vuoden tauon jälkeen treenauksen punttisalilla.. paino vähenee hissukseen ja kunto kasvaa Smile 5 treeniä vkossa(3 punttia ja 2 aerobista),tavotteena 95-100kg ja tietysti vähän lihasta lisää.. pari vuotta sitten tippu paino 144:stä,110:een 4kkaudessa kun oli hiukka murheita mut nousi takas 128.. ja ny siis puotellaan ja kerranki järki kädessä eli ei pelkkänä nesteenä.. treeni himo vain kasvaa ku ikää tulee,tosin palautuminen vähä hidastunut iän myötä.. TSEMPPIÄ KAIKILLE SAMOJEN "ONGELMIEN" PARISSA ÄHERTÄVILLE Smile
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tsemppiä itsellesi Exclamation

Hienoa, että osaat ottaa itse tilanteen hallintaan ja alkaa tekemään sille jotakin. Juurikin näin pitäisi useampien ihmisten toimia, jos oma paino ahdistaa. Pidä vain tiukasti treenistä kiinni ja siitä se alkaa suttaantumaan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 11:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

yks vaan.. kirjoitti:
ite olen 176 ja 125kg ja alotin joku aika sit 5 vuoden tauon jälkeen treenauksen punttisalilla.. paino vähenee hissukseen ja kunto kasvaa Smile TSEMPPIÄ KAIKILLE SAMOJEN "ONGELMIEN" PARISSA ÄHERTÄVILLE Smile


Hyvä asenne sulla - zemppiä Very Happy

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nahkatappi
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Tampere

Kyllähän tässä on tullut kuntoiltua vuosikaudet. Koskaan en ole laihduttanut, eikä ole ollut tarvis.

Tuohon Lotharin vatsaan ei tarvita edes sitä 1,5 tuntia, jos harrastaa muuta urheilua. Onkohan mullakin vaan hyvät geenit?

_________________
Nahka takana-terska ekana!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 12:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mr Lothar kirjoitti:
vaikuttaa oleellisesti myös se millaisilla geeneillä on varustettu, minä luulisin että omaan aika hyvät geenit. Cool
Näin muuten on. Likka painaa nyt melkein samanverran kuin minä Shocked
Kun olin tuon ikäinen, painoin 43 kiloa.
Tytär ei liiku. Minä liikun hänenkin edestään. Tuo kysyi multa: "äiti, mistä tää maha on tullut?" Minä:"kysy mummulta. Eikä sulla mahaa ole, älä viitti, sä oot nätti tyttö." Sanon tuon sen vuoksi, ettei rupea kasvuiässä syömästä, tytöt kun ihannoi sitä twiggy-tyyliä.

Ei oikeastaan pelkoa, kyllä tuolle ruoka maistuu, mutta mitä hän syö se onkin eri juttu. Minä en söisi sellaisia, mitä hän syö.
Kyllä se on geeneissä tuo pyöreys. Ja me kaikki naiset meillä ollaan ihan samanmuottisia, ei voi mitään. En kyllä tätä millään tavoin sure, koska se on perimää, eikä sille mitään voi. Mieluimmin itse olen mehukas, kuin laiha. Sillä paino lähtee ensin kasvoista, tisuista ja sitten vasta muualta....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 14:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulisydän kirjoitti:
Minä en söisi sellaisia, mitä hän syö.

Siis täh, onko teillä eri ruoat lapsesi kanssa? Rolling Eyes Meillä ainakin tulee perhe syömään kaikki samaa sapuskaa ja samaan aikaan, halusipa sitä taikka ei. Ensinnäkään en haluaisi tuhlata rahaa ostamalla kaikille omia ruokia ja toisekseen haluan opettaa lapsen terveelliseen kotiruokaan. Toisilla varmasti toimii hommat paremmin muuten, meillä toivottavasti näin. Jess!

Lainaus:
me kaikki naiset meillä ollaan ihan samanmuottisia

Meillä myös näin. Isän puolen geenit sain, vaikka äidilla olisi ollut paljon kivemmat. Wink Olen todella isoluinen ja rintava, aivan kuten isäni siskotkin. Äitini on puolestaan todella pikkuinen ja siro, hitsi vie. Mutta on mulla onneksi edes parempi perä kun äitillä, sen peppu on ihan lättänä! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 15:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Minä en söisi sellaisia, mitä hän syö.

Siis täh, onko teillä eri ruoat lapsesi kanssa? Rolling Eyes Meillä ainakin tulee perhe syömään kaikki samaa sapuskaa ja samaan aikaan, halusipa sitä taikka ei. Ensinnäkään en haluaisi tuhlata rahaa ostamalla kaikille omia ruokia ja toisekseen haluan opettaa lapsen terveelliseen kotiruokaan. Toisilla varmasti toimii hommat paremmin muuten, meillä toivottavasti näin. Jess!


Kyllä tytär syö samaa ruokaa kuin mekin, varsinkin kun oli alle teini-iän. Ei hänelle sinällään omia ruokia osteta, samaa on syötävä kuin mekin syödään. Vaan likka ostaa paljon roskaruokaa itse. (johon minä itse en edes antaisi rahaa, mutta isänsä antaa. Olenhan sanonut, että minä olen paljon tiukempi kuin isänsä) Hänelle nyt tässä vaiheessa ei aina tunnu kelpaavan tavallinen kotiruoka. Hän pitää tummasta makaronista valmistetusta laatikosta ja kaalilaatikko menee. Mistä hän pitää on sinihomejuusto. Jota minä taas en voi syödä sinällään

Toista se oli, kun hän oli leikki-ikäinen. Kaikki meni suusta alas, mitä tarjottiin. Ruusunmarjasoseesta tykkäsi erityisesti. Ei me vieläkään mitään valmiseineksiä suosita, vaan perusruokaa, jota tehdään itse.

Leikki-ikäisenä muksu oli aamusta iltaan ulkona - aina. Nyt häntä ei saa ulos enää, harmi.
Kaikella on aikansa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 15:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mun veljen lapset voisivat vetää Auraa ja oliiveja ihan pohjattomasti, joten jossain vaiheessa pitää herkut poistaa pöydästä huudon ja kiljunnan säestäminä. Tyttärillä on siis ikää 2 ja 5 vuotta. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 16:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Juu, lapsilla on erikoiset mieltymykset.
Mietin vain, että olenko liian tiukka äiti? Sillä niihin turhuuksiin , mihin tuo tyttö saa isältään rahaa, mä en anna, vaikka mulla oliskin.

Äitini opetti mut säästeliääksi, ja hänen malliaan yritän tässä vähän ylläpitää.
Mä oisin itara, jos voisin, no siltä osin olen, että likan mielitekoihin ei multa rahaa tipu.

Ei meillä kuitenkaan rahasta riidellä, ei tämä sitä tarkoita.
Jotenkin tuntuu hyvältä, että toinen meistä on pehmeämpi. Mies on meidän suukopumme välissäkin aina välillä. Isälleen tytär kertoo asiansa, mulle harvemmin. Isänsä on coolman, tytär tulee minuun, mä olen räjähtelevä nainen....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cessie
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 16:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

meillä on laitettu 10-vuotiaasta asti eriruoat vanhemmille ja lapsille kun siskon kanssa ruvettiin kasvissyöjiks.
Faija ei suostunut niitä kanin pöperöitä syömään joten meillä oli sitten kahdet eri ruoat. Ja varsinkin sukulaispäivälliset yms oli yllättävän hankalia Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 16:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cessie kirjoitti:
meillä on laitettu 10-vuotiaasta asti eriruoat vanhemmille ja lapsille kun siskon kanssa ruvettiin kasvissyöjiks.
Tää on mielenkiintoista. Miten korvaat lihasta saatavan proteiinin?
Mä haluaisin total kasvisyöjäksi, mutta sitten menee napit vastakkain meillä. Vaikka ei meillä paljoa lihaa syödä - harvemmin.
Mites, eikös sitten ole hoikka, kun on vegetaristi? Voin olla väärässä, mutta en assassa. Kerrohan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:
Snadistisadisti kirjoitti:
Jotenkin tuosta avatarin kuvasta saa hivenen sellaisen käsityksen kieltämättä. Naseva vatsanseutu äijällä on. Paljonko joudut treenaamaan viikottain, että saat sen pysymään tuossa hapessa?


Tuohon kuvan kuntoon jouduin treenaamaan vain kerran viikossa noin 1,5 tunnin todella tehokkaan treenin ja ruokavaliosta olin todella tarkka, mutta kuten tuolla aiemmin jo sanoinkin niin nykyään en enää hikoile muuta kuin nussiessa ja saunoessa eli kunto on hiukka rapistunut.


Eh, miksi mainostat kuvilla, jotka eivät voisi olla kauempana totuudesta? Tiukasta vatsanseudusta ei ole enää tietoakaan tasaisesta rusketuksesta puhumattakaan. Voi vain sanoa, että sen kyllä huomaa, ettei ole tullut hikoiltua treenatessa. Kun kuitenkin ammatiksesi myös "myyt persettäsi", niin toihan on harhaanjohtavaa mainontaa. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker