Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  nuolemisesta
Exoddus
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 4
Paikkakunta: pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
No niin no, Onhan kielimiehiä olemas, Itse saan ainakin nautintoa kun saan naiselle kielihyvää tuottaa, Mikään ei ole parempaa kuin pitää kovin kiinni naisen lantiosta kun hän saa orgasmin oraaliseksin annossa. Ja kyllähän se on et meihet jotka tykkää tästä asiasta niin ei niitä kovin monelle näytä. Itsekin olen sinkku mutta ei ole mitään tarvetta juosta naisis ku eksäkin vielä käyttää palveluitani Laughing

Niin no jatketaan tähän vielä kun nyt on oikein nimimerkkikin otettu Very Happy
Eli siis se piti lisätä että kyllä nuoleminen vaatii jaloa taitoa ja kokemusta..
Kuka tahansa sitä kieltää osaa siel pyöritel,mutta harva keskittyy myös siihen että seurailee mistä nainen nauttii eniten,ja koittaa löytää vielä parempaa tekniikkaa.. Very Happy

_________________
Vain nuolemalla voit pelastaa päivän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Exoddus kirjoitti:
Kuka tahansa sitä kieltää osaa siel pyöritel,mutta harva keskittyy myös siihen että seurailee mistä nainen nauttii eniten,ja koittaa löytää vielä parempaa tekniikkaa.. Very Happy

Antamisen iloa parhaimmillaan!! Rakastunut2 Wink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 19:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Exoddus kirjoitti:
...harva keskittyy myös siihen että seurailee mistä nainen nauttii eniten,ja koittaa löytää vielä parempaa tekniikkaa.. Very Happy
Seksi on kaunis taiteenala, jossa kukaan ei synny mestariksi luonnostaan. Seksuaalisuuden syvimmän olemuksen löytäminen ja tyydyttämisen taidon hiominen kohti täydellisyyttä on nautinnontäyteinen matka, joka kestää koko aikuisiän.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 20:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sadistinen Mies kirjoitti:
Seksi on kaunis taiteenala, jossa kukaan ei synny mestariksi luonnostaan. Seksuaalisuuden syvimmän olemuksen löytäminen ja tyydyttämisen taidon hiominen kohti täydellisyyttä on nautinnontäyteinen matka, joka kestää koko aikuisiän.
Niin, kuten sanottu rakastelu on taitolaji. Ja kun sen oppii ja taitaa, että pääsee myös toteuttamaan, mikä sen parempaa onkaan?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Exoddus
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 4
Paikkakunta: pk-seutu

Snadistisadisti kirjoitti:
Exoddus kirjoitti:
...harva keskittyy myös siihen että seurailee mistä nainen nauttii eniten,ja koittaa löytää vielä parempaa tekniikkaa.. Very Happy
Seksi on kaunis taiteenala, jossa kukaan ei synny mestariksi luonnostaan. Seksuaalisuuden syvimmän olemuksen löytäminen ja tyydyttämisen taidon hiominen kohti täydellisyyttä on nautinnontäyteinen matka, joka kestää koko aikuisiän.


Snadistisadisti@luukku.com


Kyllä näin on,olet aivan oikeassa. Ja ei ne naisetkaan ole ikinä valittaneet monista treeni illoista. Ikinä ei ole tullu negatiivistä palautetta, Mutta kehuja tulee kehittämis ideoitten suhteen Very Happy
Ja kyllähän tämä asia piristää minunkin päivääni kummasti. Ku tässäkin asiassa on taas sekin kysymys että en ole mikään kiiltokuva poika/hoikka poika. Mutta se taas kun osaa asioita jota muut ei osaa ni nostaa mielialaa kummasti, me elätään vain kerran tässä maailmassa niin miksipä ei nautittaisi siitä täysillä. Ja onhan noita kyselyitä tullu ilta iloks tytöille ihan huhupuheittein perusteella. Noh,mutta tämä tästä. "kyllä ne pyöreätkin osaa jotain Very Happy "

_________________
Vain nuolemalla voit pelastaa päivän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 22:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jessus mitä hehkutusta, heti on joka poika alan ammattilainen kun ilmestyi tyttö(?) joka jotakin kaipaa. Huvittavaa.

Ja sivuviitteenä tuosta suihinotosta, minä en ole sitä toimitusta koskaan pitänyt NIIN upeana kuin miehet yleensä mieltävät. Siis ihan kivaa esileikkiä, mutta melkoista keskittymistä vaatii että suihinotolla minut saa laukeamaan.

Enkä jaksa uskoa siihenkään, että kohdalleni olisi aina osunut vain huonoja suihinottajia Wink

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Exoddus
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 23:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 4
Paikkakunta: pk-seutu

assa kirjoitti:
Jessus mitä hehkutusta, heti on joka poika alan ammattilainen kun ilmestyi tyttö(?) joka jotakin kaipaa. Huvittavaa.

Ja sivuviitteenä tuosta suihinotosta, minä en ole sitä toimitusta koskaan pitänyt NIIN upeana kuin miehet yleensä mieltävät. Siis ihan kivaa esileikkiä, mutta melkoista keskittymistä vaatii että suihinotolla minut saa laukeamaan.

Enkä jaksa uskoa siihenkään, että kohdalleni olisi aina osunut vain huonoja suihinottajia Wink

No enpä näe montakaan ammattilaista täs keskustelus. Itse asias en yhtään. Ja lisätäkseni tohon suihin ottoon miesten kantilta,en ole itse ikinä ollu edes lähellä tulemista suihin otossa, mut täs olikin kyse nyt naisista, ja jotkut ny vaan sattuu saamaan mielihyvää siitä että saa tuottaa naiselle tyydytyksen. Meitä on moneen junaan näissäkin hommissa.

_________________
Vain nuolemalla voit pelastaa päivän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 7:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olen ainakin huomannut monen naisen kohdalla klitoriksen imemisen
toimivan hyvin, siis nuolemalla ja välillä imemällä klitorista.
Mutta toki täytyy aistia naisen tuntemukset suuseksissä, eli mikä hänestä
tuntuu hyvältä. Jos ei muuten ni voihan sitä ihan kysäistäkkin että
tuntuuko hyvältä.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 10:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Exoddus kirjoitti:
No enpä näe montakaan ammattilaista täs keskustelus. Itse asias en yhtään. Ja lisätäkseni tohon suihin ottoon miesten kantilta,en ole itse ikinä ollu edes lähellä tulemista suihin otossa, mut täs olikin kyse nyt naisista, ja jotkut ny vaan sattuu saamaan mielihyvää siitä että saa tuottaa naiselle tyydytyksen. Meitä on moneen junaan näissäkin hommissa.


Minua ei ainakaan kiinnosta naisen mielihyvä seksissä pätkääkään.

Ja koska edellinenkin sarkasmini meni sinulta ohi, huomautettakoon nyt että tämä oli sitä jälleen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Jessus mitä hehkutusta, heti on joka poika alan ammattilainen kun ilmestyi tyttö(?) joka jotakin kaipaa. Huvittavaa.

Ja sivuviitteenä tuosta suihinotosta, minä en ole sitä toimitusta koskaan pitänyt NIIN upeana kuin miehet yleensä mieltävät. Siis ihan kivaa esileikkiä, mutta melkoista keskittymistä vaatii että suihinotolla minut saa laukeamaan.

Enkä jaksa uskoa siihenkään, että kohdalleni olisi aina osunut vain huonoja suihinottajia Wink

Vanha vaka Väinänämöinen, tietäjä iänikuinen.......
Ihmiset spekuloivat täällä ensin jotain asiaa, sitten tulee tämä oikeuskansleri ja antaa kuin lopullisen sinetin asialle josta ei voi valittaa.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 11:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Ihmiset spekuloivat täällä ensin jotain asiaa, sitten tulee tämä oikeuskansleri ja antaa kuin lopullisen sinetin asialle josta ei voi valittaa.


Ei tuo valittajien määrä ainakaan vähenemässä ole Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 11:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

asser kirjoitti:

Ja sivuviitteenä tuosta suihinotosta, minä en ole sitä toimitusta koskaan pitänyt NIIN upeana kuin miehet yleensä mieltävät. Siis ihan kivaa esileikkiä, mutta melkoista keskittymistä vaatii että suihinotolla minut saa laukeamaan.
Asser Very Happy
Minä voin sulle todeta, että jos nainen pystyy pelkällä imuttamisella saamaan miehen lastit suuhun niin, jo on melkoinen suuvärkki Rolling Eyes

Itse en siihen kykene, enkä edes yritä.

On se kiva, asser, että tuot totuuden julki, kiitos sinulle tästä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 11:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Käviks tässä nyt niin että yleensä omassa erinomaisuudessaan paistatteleva Assa ei tiedä/ ymmärrä aiheesta mitään ja huomattuaan olevansa oppipojan tasolla alkaa mollaamaan toisia jotka jotain aiheesta tietää ja osaa.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Käviks tässä nyt niin että yleensä omassa erinomaisuudessaan paistatteleva Assa ei tiedä/ ymmärrä aiheesta mitään ja huomattuaan olevansa oppipojan tasolla alkaa mollaamaan toisia jotka jotain aiheesta tietää ja osaa.


Enhän minä seksistä mitään tiedä, olen naimisissa.

Mutta tämä tästä ja palataan sitten meidän keskiseen vääntöön kun sinullakin on munaa kirjoittaa omalla nimimerkilläsi, vieraan sijasta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ju-ha@jippii
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 12:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi.
Kyllä ainakin minä rakastan naisen tuoksua ja makua ihan aidosti.
Lisäksi se nautinto jonka nainen saa lisää myös omaa kiihkoani.
Nuolemisiin...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker