Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Penispumppu
JUSkai36
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





MIkä olisi hyvä penispumppu? ja toimivatjo ne oikeasti?
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 14:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Penispumppuja on paljon erilaisia, joista osa on tarkoitettu vain masturbointiin. Sexshopeissa osataan yleensä neuvoa näistä pumpuista, jotka ovat peniksen kasvattamista varten.

Penispumpun toimintaperiaate on samantyylinen kuin rintojen kasvatukseen tarkoitettava pumppu, enkä suosittele kyseistä vaihtoehtoa peniksen kasvattamiseen, mutta makuasia, etsi itsellesi paras vaihtoehto. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
JUSkai36
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 14:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mikä olisi sitten parempi tapa penistä kehittää?
Ajattelin itse pumpu ja lypsäysmenetelmää yhdistää Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 14:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Katseleppas vaikka tantrisia menetelmiä sivulta www.tantralove.kiss.to tai ota yhteyttä helsingissä olevaan Tiikerihoitoon, saat loistavia neuvoja Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 18:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Tigerpumping sivuilla ohjeita.
Takaisin alkuun
JUSkai36
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 10:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Lisätietoa olisi kiva saada vielä asiasta esim. henkilökohtaisia kokemuksia/tuloksia.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Kivespussia ei pidä milloinkaan pumpata. Tuloksena on pahimmillaan erittäin vaikea ja kivulias kivestyrä.
Kivesten täydellinen poisto voi tuolloin olla seurauksena.
Tyhjiöpumpulla ei saavuteta mitään merkittävää penisvarren pidentymistä.
Venyttely ajaa saman asian ja ilman erikoisia laitteita.
Parasta olisi tyytyä siihen mitä luoja on antanut.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 23:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Saako tyhjiöpumpulla mitään aikaan? Pituutta, paksuutta vai molempia vai ei kumpaakaan? Kellään oikeasti kokemuksia
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.9.2005, 14:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Henkilökohtaisia kokemuksia ei ole, koska en tuota pippeliä satu omistamaan, mutta tietojeni ja kuulopuheiden perusteella, en usko ainakaan pysyviin tuloksiin, jotain kasvua voi olla havaittavissa heti käytön jälkeen, mutta pysyvistä tuloksista en ole kuullut koskaan..

Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
crow
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 3:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

olen käsittänyt että penispumpun idea on imeä munaan mahdollisimman paljon verta, ja samalla venyttää paisuvaista. tiedä sitten tosiaankaan toimiiko ja onko haitta vaikutuksia ja toimiiko kaikilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Boston
LähetäLähetetty: 9.8.2006, 22:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Mulla on ollut toi ammattikäyttöön tarkoitettu Boston pumppu noin 5 vuotta, täytyy sanoo että on tullu myös tuloksia Very Happy . Se on vaan semmonen juttu että sitä pitää käyttää. Ite käytän pumppua noin 4 - 5 kertaa viikossa vähintään 3 tai 4tuntia kerrallaan,joskus parikin kertaa päivässä Confused . Pituutta ei ole tullu paljoo lisää, ehkä noin pari senttiä, mutta vahvuutta sitäkin enemmän, ei enää etusormi ja peukalo mee yhteen kun varresta puristaa. Mulla on semmonen työ että voin tässä samalla hommailla pumpun kanssa , siihen kun ottaa tyhjön niin siinähän se pysyy aina noin 10-15 minuuttia ettei sitä tarvii jatkuvasti pumpata. Pumppua myy Aikuisten lelukauppa hesassa, se on ainoo joka sitä edustaa suomessa, kaikki muut pumput on leluja Bostonin rinnalla. Mutta se vaatii tosiaan asiaan paneutumista ja pitkäjännitteisyyttä. Tuloksia syntyy kun malttaa tehdä työnsä kunnolla Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Paineessa
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 15:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 10 Elo 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Helsinki

Minä olen kehitellyt kaluani kymmenisen vuotta ja pituutta on kertynyt lisää 3 senttiä (ennen 18, nyt 21 cm) eli ei kovin kehuttavasti, mutta en ole kyllä ollut ahkerin pumppailija (perheelinen kun olen). Tunnin pumppailun jälkeen kalu on kyllä huiman kokoinen (22 cm pituinen tuubi on aivan täynnä lihaa), mutta vaikutus katoaa noin kymmenessä tunnissa (mutta ei ehkä kuitenkaan kokonaan).
Yksi syy tähän "harrastukseen" on se, että minä ainakin nautin tuosta paineesta kaluni ympärillä, se ei johda orgasmiin, mutta jotenkin sitä ei vaan haluaisi lopettaa. Ja onhan se mukavaa, kun lahkeessa heilahtelee jotakin suurta, edes hetken ja vaimokin tykkää, kun saa tosi isoa !

_________________
Mo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker