Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Uni |
|
Lähetetty:
30.5.2007, 9:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Mulla on mennyt kyllä ihan ohi.
Mutta ihan vain tiedoksi, jos puolestani minun sisälukutaidossani on jotain vikaa: assalla ON iso. Ja hyvä. Ja kyvykäs. Ja se on MUN. |
Juu, Ellu, älä välitä niin on mullakin ihan förbii
Asser näin ollen korvaa sulle monta miestä noin panomielessä
Että siitä vuan naatiskelemaan, oekein olan takaa |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.5.2007, 22:17
|
|
|
Pokestara
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Siis tääh BBG, pitääks munkin olla joku Terrieri vai? |
No ei tietystikään E...olet vain joskus tuhma ja kiimanen, mut ihan kiltti hoitsu kireessä mekossa |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.6.2007, 19:44
|
|
|
Supermalli
|
|
assa kirjoitti: |
Härski hei, haistan tässä uutta markkinarakoa... Aletaan myymään unia |
Olenkohan minä sitten joku tukkuostaja, kun näen seksiunia joka yö ja millaisia... todella villiä menoa... Onko tulossa iso lasku? Vai voinko minä jotenkin tarjota niitä myytäväksi muille... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.6.2007, 20:34
|
|
|
Pokestara
|
|
Mä taas nään niin harvoin unia, että ihan sapettaa
Joskus sit saan katsella niitä öiseen aikaan ja niinkus tiedätte unet on erittäin ärsyttäviä, kun ne ei etene mihinkään...tunnelma vaan on katos olis kyse sit kauhu-unesta tai sit seksiunesta esim. olen saamas just munaa, mut unes eteen tulee, vaikka minkälaisia vaikeuksia ja uskomattomia sivujuonteita! Homma polkee vaan paikoillaan
Ja sehän vasta sapettaakin |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.6.2007, 14:23
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Minulla seksiunet kyllä etenevät ja niissä tapahtuu... aika hurjiakin asioita, ei mitään pientä hellää silittelyä... ja arvaa tekeekö mieli, kun sitten herää valuvana! Mieskin joskus on herännyt minun uniini (yninästä ei voi kuulema erehtyä... ) ja sitten olen itse herännyt, kun minua on pantu ja lujaa...
Riittäisi niitä unia myytäväksi, kuinkas se Assan ja Härskin unibisnes sujuu, kelpaako kasa märkiä unia myyntiin...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.6.2007, 14:57
|
|
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Olenkohan minä sitten joku tukkuostaja, kun näen seksiunia joka yö ja millaisia... todella villiä menoa... Onko tulossa iso lasku? Vai voinko minä jotenkin tarjota niitä myytäväksi muille... |
En tiedä myynnistä, mutta sulla on vaan kato hormonihäiriö, joka on miehillä naisten mielestä negatiivinen mutta naisilla yleensä miesten mielestä positiivinen. Panetus Maximus |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.6.2007, 17:01
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
easy kirjoitti: |
Sulla on vaan kato hormonihäiriö, joka on Panetus Maximus |
Niin onkin, vaikka Bivaan tuolla viittasit. Mulla on jokayö uusi miesseikkailu edessä , sun pitäs nähdä easy ne, harmi ettei voi niitä filmata! Ei tiedä kenen kasvot sieltä tupsahtaisivat etsimeen.
Sattaisi herättää sekä kauheutta , että närkästystä. Saattaisi tulla aikamoinen kateusvyöry, en tiedä?? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.6.2007, 16:46
|
|
|
Supermalli
|
|
.-iisi-. kirjoitti: |
bi-vaimo kirjoitti: |
En tiedä myynnistä, mutta sulla on vaan kato hormonihäiriö, joka on miehillä naisten mielestä negatiivinen mutta naisilla yleensä miesten mielestä positiivinen. Panetus Maximus |
Ai? Vaatiiko se hoitoa... mikä lääke?
Ja miten niin negatiivinen miehellä... kuulostaa hyvältä ominaisuudelta miehessä?!
Jos kuítenkin Härski imisi ne unet talteen ja myisi... |
|
|
|
|
|
|