Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kielihoitoa, Naiset
Sade
LähetäLähetetty: 13.3.2007, 9:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Luulenpa, että tässä asiassa merkitsee enemmän kuin naisen estoisuus – se, kuinka partneri suhtautuu asiaan.
Estothan ovat nautinnon esteenä, tämän tajuaa kyllä estoinen itse ja oikeassa seurassa oikealla käsittelyllä estot ovat tehty voitettaviksi.

Minusta esim. tulehduksiin vetoaminen on eittämättä keino pitää muurit tehokkaasti pystössä. Suuseksiä kun voi harrastaa myös ehkäisyn kera. Tulehdusherkkyys ei siis välttämättä ole este nautinnolliselle suuseksille. Wink

Pienikin väre siitä, että partneri ei o i k e a s t i itse halua a n t a a suuseksiä saa kyllä estoisen pitämään housut jalassaan. Tällaisen seuralaisen kanssa homman sisin ei oikein aukea.

Minusta suuseksi miehen kanssa on intiimimpää touhua kuin seksi ylipäätään. Siksipä se tulee mukaan suhteeseen suhteen jo hivenen vakiinnuttua. Siinä luottamuksen pitää olla mukana 100 – 0, jotta nautinnolle jää sijansa. Ja tietenkin mukana pitää olla tuo h a l u tuottaa nautintoa.

Erityisen ihanaa on, kun saa suuseksiä niin, että tekijä pitää vielä samalla itseään hyvänä.

Assa kirjoitti harmaasta alueesta - Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, kuinka naiset provosoivat ja innostavat miehen jalkojen väliin? Wink

Minusta kun itsestäni on ihana kuulla miehen itsensä sitä haluavan. Tosin en tiedä... "Kultaseni, suukottelisitko vähän pimppiäni?" Eipä tuokaan hassummalta kuulosta Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 13.3.2007, 14:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Sade kirjoitat kyllä asiaa Smile

Sade kirjoitti:

Erityisen ihanaa on, kun saa suuseksiä niin, että tekijä pitää vielä samalla itseään hyvänä.


ARG Embarassed tuo on kyl ihanaa...samoin kun sellainen miehekäs mies mitä BI-vaimo kuvaili jossain jo kuka tulee ja panee tai tulee ja nuolee...Vie naista ikäänkuin. Se et haluaa nuolla on erilaista kuin se et pyytää nuoleen Wink

Sama toimii tietty toisinpäinkin Exclamation

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.3.2007, 17:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Sade kirjoitti:
Assa kirjoitti harmaasta alueesta - Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, kuinka naiset provosoivat ja innostavat miehen jalkojen väliin? Wink


Jos olisin pystynyt asian selkeästi muotoilemaan sanoiksi, olisin sen jo tehnyt.

En osaa sitä nytkään sen kummemmin selittää - Jotkut tapaamani naiset vain osaavat olla tietyllä tavalla vietteleviä ja eroottisesti käyttäytyviä että suuseksiin innostuu ja ajautuu helpommin.

Kun taas esim E:n kanssa seksi on paljon suorasukaisempaa, jotenkin suuseksi jää muun kyhnyttämisen ja itse asian varjoon.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sade
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Kiitos Sinulle..

BigBigGirl kirjoitti:


Se et haluaa nuolla on erilaista kuin se et pyytää nuoleen Wink



Kyllä. Halu on kiihottava aspekti. Noh... Oikeastaan se pyyntökin voi olla kohahduttavan kiihottavaa...

Tai pyyntö - paremminkin ehken käsky! Laughing Eli vie ja nainen vikisee Laughing



Suuseksin maailma on kiehtova ja vaihtelee tosiaan, kuten Assakin kirjoittaa.
Ilmankin voi elää - sillä jos toinen ei oikeasti syystä eli toisesta halua - on sen harjoittaminenkin ihan turhaa.
Tyydyttävää seksielämää toki voi viettää muutoinkin.

Omien estojensa vuoksi asiasta kieltätyvä tai suuseksiä kokeilemattoman kannattaa kyllä asialle antaa mahdollisuus!

Suuseksiä ei voi tuoda Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 12:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tulisydän kirjoitti:
Niin syvältä nyt kaivan tätä kielihoitoa, että miehet olkaa hyvät ja kertokaa seikkaperäisesti miten sen teette, kiitos Palvoo
Ei pysty kertomaan, se täytyy vain kokea. Jokainen kerta on erilainen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 15:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Niin syvältä nyt kaivan tätä kielihoitoa, että miehet olkaa hyvät ja kertokaa seikkaperäisesti miten sen teette, kiitos Palvoo
Ei pysty kertomaan, se täytyy vain kokea. Jokainen kerta on erilainen.
No voi rähmä
Mä olisin halunnut saada mielikuvan tuosta, sillä kun sitä niin paljon ylistetään. Mutta miehen kanssa en enää niin vehtaa Evil or Very Mad

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Elämän Eliksiiri Very Happy
Sinä taidat kai olla terveydenhuollon ammattilainen.

Kerropas oma näkemyksesi pöpöjen kulkeutumisesta kielihoidon aikana virtsaputkeen (naisella), virtsaputkihan on lyhyt (naisilla), ja tällöin herkkyys saada tulehdus on oleellinen, vaikka olisi puhdaskin. Vai mitä mieltä olet?

No, sanopas sitten rikkinäisestä purukalustosta, eikös ne suupöpöt yhtä hyvin tee ne tulehdukset, jos on tehdäkseen?

Miksi toisia voi sinne kielihoitaa mielimäärin ja toiset ovat tulehduksessa kertakokeilun jälkeen?

Huomio Piikkari
Odotan myös sinulta vastinetta!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulisydän kirjoitti:
Elämän Eliksiiri Very Happy Kerropas oma näkemyksesi pöpöjen kulkeutumisesta kielihoidon aikana virtsaputkeen (naisella)

Dr. EliXir vastaa:

Naisilla on miehiä useammin virtsatietulehduksia, koska matka virtsaputkesta peräaukkoon on epäonnisen lyhyt. Yleisin infektioita aiheuttava bakteeri on juurikin mainitsemasi E. coli eli suolistoon kuuluva Escherichia coli.

Toisinaan yhdyntä tai suuseksi voi olla laukaisemassa vti:n mekaanisen ärsytyksen johdosta. Itse kuulun tähän ryhmään ja huomaan potevani ongelmaa etenkin silloin, kun viimeisestä yhdynnästä on pidempi aika. Tämän (ja hygienian) takia on äärimäisen tärkeää, että seksin jälkeen nainen peseytyy ja käy pissalla. Virtsan mukana mahdolliset bakteerit tulevat pois ja täten mahdollisuus tulehdukseen pienenee.

Suuseksissä todellakin suun bakteerit voivat aiheuttaa erinäisiä tulehduksia. On melkeinpä ilmiselvää, että suun ja hampaiden tulehdukset voivat aiheuttaa ongelmia myös genitaalialueella.

Jos suuseksi epäilyttää, niin yhtenä vaihtoehtona voi kokeilla esim. halkileikattua kondooomia. Älä Liekehtivä luovu tästä nautinnosta muutaman tulehduksen vuoksi, vaan laita mies lipsuttamaan kalvon läpi. Wink Jos suuseksi kiinnostaa ja huomaat vain edelleen saavasi aina tulehduksen sen kunniaksi, voi lääkärisi määrätä antibiootin, jonka otat joka kerta kyseisen toiminnan jälkeen.

Oma vastineeni aiheeseen on varmasti kannustaa sinua vain yrittämään. Kokeile joskus nautintoa aivan kaikessa rauhassa vaikka sitten saunassa, jolloin pääset heti suihkuun pesulle. Siellä onkin sitten kiva jatkaa seuraavalle pesällä.... Cool

Omaan napaani (vai emättimeeni?) en tässä kohdassa tuijottele lainkaan -jostain kumman syystä. Elämä ilman suuseksiä on kuin kesä ilman sadepilviä; ilman sitä voi elää, mutta se saa sinut lopulta kukoistamaan. Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Tosi nasevasti vastailtu, lisäksi jotkut väestöliiton tädit (tai vastaavat) kertoili että elmukelmu käy myös tuohon hommaan jotta pöpöt ei karkaile, toimii myös irtosuhteissa Cool Cool

Ellulle tsemppiä Rolling Eyes Rolling Eyes vähän niinkun lavatansseissa jos ei itse saa niin saahan edes kaveri Ei voi mitään Peukku

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 20:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

freesex kirjoitti:
Ellulle tsemppiä Rolling Eyes Rolling Eyes vähän niinkun lavatansseissa jos ei itse saa niin saahan edes kaveri Ei voi mitään Peukku

Juurikin näin. Mutta mä saankin juhannuksen lavatansseihini hienon puvun, juuri valitsin! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 21:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Naisilla on miehiä useammin virtsatietulehduksia, koska matka virtsaputkesta peräaukkoon on epäonnisen lyhyt. Yleisin infektioita aiheuttava bakteeri on juurikin mainitsemasi E. coli eli suolistoon kuuluva Escherichia coli.

Toisinaan yhdyntä tai suuseksi voi olla laukaisemassa vti:n mekaanisen ärsytyksen johdosta. Itse kuulun tähän ryhmään ja huomaan potevani ongelmaa etenkin silloin, kun viimeisestä yhdynnästä on pidempi aika. Tämän (ja hygienian) takia on äärimäisen tärkeää, että seksin jälkeen nainen peseytyy ja käy pissalla. Virtsan mukana mahdolliset bakteerit tulevat pois ja täten mahdollisuus tulehdukseen pienenee.

Suuseksissä todellakin suun bakteerit voivat aiheuttaa erinäisiä tulehduksia. On melkeinpä ilmiselvää, että suun ja hampaiden tulehdukset voivat aiheuttaa ongelmia myös genitaalialueella.
Tämän vuoksi en tahdo tätä ylistettyä suuseksiä, miehen purukaluston vuoksi. Vain taatusti puhtaat terveet hampaat omaava mies voisi joskus sitä kokeilla (suojan läpi tietenkin)

Lainaus:
Jos suuseksi epäilyttää, niin yhtenä vaihtoehtona voi kokeilla esim. halkileikattua kondooomia. Älä Liekehtivä luovu tästä nautinnosta muutaman tulehduksen vuoksi, vaan laita mies lipsuttamaan kalvon läpi. Wink Jos suuseksi kiinnostaa ja huomaat vain edelleen saavasi aina tulehduksen sen kunniaksi, voi lääkärisi määrätä antibiootin, jonka otat joka kerta kyseisen toiminnan jälkeen.
Kyllä vaan epäilyttää edelleen.
Mullahan on ollut estolääkkeitä. Kuten alussa mainitsin, olen niin monelle lääkkeelle allerginen, etten uskalla ottaa riskiä, koska tohtorit joutuvat todellakin miettimään, mitä he voisivat tulehduksiin määrätä.

Ei se mitään jos tulehdus olisi vähäistä. Mutta kun se tulee sitten niin ,että vertakin tulee virtsan mukana ja tulehduskipulääkkeet eivät poista sitä kamalaa kouristusta, (mulla on todella vahvoja kipulääkkeitä, tri:n määrämiä) jota se aiheuttaa. Litalginia olen myös napsinut. Ihan kaikki menee, kun kivut ovat päällä

Lainaus:
Oma vastineeni aiheeseen on varmasti kannustaa sinua vain yrittämään.
Täytyypä miettiä tuota, nyt äkkiä en osaa sanoa mitään.


Lainaus:
Elämä ilman suuseksiä on kuin kesä ilman sadepilviä; ilman sitä voi elää, mutta se saa sinut lopulta kukoistamaan. Jess!
Näin minäkin asian näen, mutta kielihoidon jälkeen kukoistuksesta en osaa sanoa mitään.
Se mikä minua lohduttaa tässä, kuulen ensimmäistä kertaa, että toisetkin naiset ovat alttiita tulehdukselle.

Suloiset Halit Tohtoritar Elämän Eliksiirille - kiitos vastauksestasi :Halaa kaveria: Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 12:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

kyseinen "suuhoito" on mun mieleen. Erittäin paljon.

Ei se kyllä aina ole ollut, ainakin henkilökohtasesti mun kohdalla,
on riippunut paljolti henkilöstä. Ei kyllä koskaa ole tullut mieleen kun miestä on katsonut että "kyllä panna voi muttei se suullaa sinne alas saa koskee" ei tuossa mielessä oo mielee tullu, mutta eihän se aina tietty ulkonäköön liity.. tai jotain.

Tää taas selittää omiaan.

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 12:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mä tykkään sellasesta et "tarjoilen" peppuani miehelle kontillaan ja mies nuolee mua takaapäin ja mielellään vetää myös ns. käteensä Embarassed Koska yksin lipsuttelu ei mulle riitä ja haluun välillä jotain sisäänkin ni annan sit ohjeita miehelle et "Nuolase mua kulta.. Laughing " ja mies niin mies sit lipsuttelee mun pillun vakoa silleen rauhallisesti ja pitkin lipasuin. Sit ku mun tekee mieli jotain muuta ni pyydän "Anna mulle munaa.. Shocked " ja näin tapahtuu...jos mies on ovela hän kosketteleekin vain terskalla mun pillun huulia tai sit laittaa sen vaan ihan siihen pillun suulle...ja tämäkös ärsyttää minua ja saa mut sanomaan tiukasti et "nyt panet mua kunnolla Exclamation " Laughing ja sit hän panee.......................
Tää sit toistuu niin kauan ku mun pää räjähtää Räähtää

Aika tuhmaa mut kiihottavaa. Toinen ehdottoman hyvä on vanha kunnon 69 Exclamation ja haluan itse olla alla. Ja syön leivästä alapuolen, mut se ei liity tähän keskusteluun Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

69 on loistava,perinteinen, mutta loistava! Jess!

Joskus se on ihan mukavaa, rentoutua ja antaa miehen antaa "kielihoito",ilman että odottaa minkäälaista vastatekoa..
ja toisinpäin myös.

Mutta joskus suoraan sanottuna rasittaa, jos panettaa ja yks vaan nuolee,
sillon kun sitä kovaa kyytiä tahtoo Räähtää

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 13:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

nooraus kirjoitti:
...Mutta joskus suoraan sanottuna rasittaa, jos panettaa ja yks vaan nuolee, sillon kun sitä kovaa kyytiä tahtoo.
Kommunikaatio on avain tähän probleemaan. BBG:n esimerkkiä noudattaen; käske äijä panemaan, jos ei se itse sitä ymmärrä.

Harvapa meistä miehistä on ajatustenlukija, useimmille pitää osata kertoa mitä tahtoo, jos sitä haluaa saada.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker