Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Mitat kouraan ja tulokset tänne

Oletko tyytyväinen kullisi kokoon?
Kyllä
74%
 74%  [ 74 ]
En
17%
 17%  [ 17 ]
Pääasia et vaimo tykkää
9%
 9%  [ 9 ]
Ääniä yhteensä : 100

BigBigGirl
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

No naiset ei mun nähdäkseni (onneksi) ole ihan niin kriittisiä miehen ulkoisten avujen ja esim. kalun koon suhteen kuin mitä miehet ruotii naisten ulkonäköä eli jokaiselle varmaan löytyy rakas. Eikä kaikki tykkää isosta - olen jopa kuullut isoilta pojilta et parisuhde on päättynyt sen takia et miehellä on ollut naisen mielestä liian iso... Sad

Mun yhdellä elämäni rakkaudella oli muuten myös keskivertoa pienempi ja silti tykkäsin siitä ku hullu puurosta Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no tuo edellä käyty keskusteluhan juuri ruokkii sitä halua et heti ku on isompi kaikki hinkuu heti et näytä näytä nam oikee patukka tota ku sais jne linja lähtee heti käyntiin ku puhutaan todella suuresta tai suurimmasta esim nuo pienemmät ei kiinnostanu ketään suurin ainoastaan:D sit vielä ihmetellään et miks pienemmistä ei kuulu tietoja:D kuka se enää kehtaa mistään viis senttisestä puhuu mitään ei ne pikku vehkeitten kantajat kehtaa puhua vehkeistään enää mitään tässä sarjassa ja totuushan on se et vaan isot kiinnostaa ja ne tulee aina tuollaisissa keskusteluissa esiin koska kantajansa ovat niistä niin ylpeitä ehkä pitäis luvata et pienimmän vehkeen esittäjä sais jonku kivan palkinnon;) löytyiskö sit pienemmistäki tietoa:)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

No täällä vähän kiusataan miehiä... miehethän ne mittaavat ihan millilleen kalujaan... ei pidä ottaa niin vakavasti! Very Happy Kalun koko on vain yksi ominaisuus, tärkein ominaisuus on korvien välissä! Vasta sen jälkeen aletaan nautiskella muista ominaisuuksista... Razz Very Happy

Tuo Badmankin on hyvä, fiksu tyyppi ja sen lisäksi sillä sattumalta on valtava vehje... järjestys on siis tuo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^taas se todistettiin ..kaikki mulkut saa aina naiset... Laughing ..ask me how i know... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 20:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

petteri1974@jippii.fi kirjoitti:
no tuo edellä käyty keskusteluhan juuri ruokkii sitä halua et heti ku on isompi kaikki hinkuu heti et näytä näytä


Tuo "kaikki" taisin olla minä Embarassed Grandemama olen, mut en sentään ihan niin waltava...Taisin kinuta vähän eilen - myönnän, se on ihan kivaa leikkiä Heart small

Mut bytheway BM...odotan edelleen Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 21:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

kyllä tuohonki täytyy sanoa et kyllä se ISO on ihan oikeesti se joka kiinnostaa ku miehen elimestä puhutaan ja se on ihan oikeesti se mitä naiset haluaa siks penis kateus on se miesten yleisin sukupuoli tauti:D sikshän se on aina et ukot ylpeilee kuinka iso on jos ei isoa kukaan huolis vaan se ois huono asia niin luuletko et kukaan ylpeilis sellasen omistamisella:D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

petteri1974@jippii.fi kirjoitti:
sikshän se on aina et ukot ylpeilee kuinka iso on


No mul on sellanen havainto, et asiansa osaavat ja ehkä isohkon omaavat ei paljon asiasta mielummin juuri puhele...ne sit vaan yllättää postiivisesti Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

petteri1974@jippii.fi kirjoitti:
se on aina et ukot ylpeilee kuinka iso on

Tunnen monta isomunaista Hra-henkilöä ja enpä ole vielä koskaan kuullut heidän mulkkujensa mitoilla kehuskelevan, en naisille tai heille toisilleen.

Jopa minä voin tällä hetkellä kertoa omaavani ison meisselin, se töröttää keskellä otsaa ja osoittaa suoraan erääseen kanssakeskustelijaamme. Ja olen ylepä siitä 20,3 cm:n verran. Lyö päätät seinään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

Niin no kukapa sillä ylpeilis onneks täälläkään palstalla ei kukaan oo omaansa mitannu ja ihmeellistä et juuri vasta joku on puhunu täällä et miks miehet liiottelee kalujensa mitoilla ja miks se on niin iso juttu miehille ja nyt ei kukaan tunne enää sellasta joka niin tekis:D siis nyt ei kukaan oo varmaan kuullu kenenkään puhuvan kalunsa koosta:D
onneks mulla on tarpeeksi pieni et ei voi kukaan sanoo et olisin sillä ylpeilly:D

ai ooks ottanu siirteen keskelle ottaa vieläpäVery Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
freesex
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 0:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Kaikella kunnioituksella ja lämmöllä, tarkista lääkityksesi WC down

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 0:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

ai siekö oot sen oman lääkityksen saanu kohalleen onneksi olkoon:) kiva ku jollain on kuitenki omakohtaista kokemusta asioista et tietää milloin tarvii lääkitystä ja oon kyllä onnellinen puolestas et sulla kuiten on lääkitys kohillaan ja siitä on sulle apua:)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 1:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

bi-vaimo kirjoitti:
No täällä vähän kiusataan miehiä... miehethän ne mittaavat ihan millilleen kalujaan... ei pidä ottaa niin vakavasti! Very Happy Kalun koko on vain yksi ominaisuus, tärkein ominaisuus on korvien välissä! Vasta sen jälkeen aletaan nautiskella muista ominaisuuksista... Razz Very Happy

Tuo Badmankin on hyvä, fiksu tyyppi ja sen lisäksi sillä sattumalta on valtava vehje... järjestys on siis tuo.


TÄH? Mitä ihm... ostinko siis turhaan tuon laser-ultraääni-työntömitan jolla voin mitata kaluni 0,00001:n millimetrin tarkkuudella? Very Happy

Ikinä en oo kaluani mitannut, muuten vaan leikilläni olen viivotinta siinä vieressä huljutellut Very Happy Eikös se näin mene?

BBG! Yritän vieläkin sitä "täyttä terää" Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 1:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Vielä itse aiheeseen. Olen tämän jo ehkä aiemminkin toistanut, mutta koska kaikesta huolimatta kaluni ei osaa puhua eikä näin vonkaa minulle naisseuraa, lisäksi on normaalisti veltostuneessa tilassa vaikka lähistöllä olisi hurmaavia naisia, on minun itse itseni laitettava likoon siinä missä pieni, tavis tms. munillakin varustetut miehet.
Monet naiset, kuten esim. vaimoni, ei piittaa paskaakaan siitä millainen kalu minulla on eikä ole muutenkaan seksiorientoitunut ihminen.

En yleisesti kehuskele kaluni koolla enkä koskaan ole huomannut muidenkaan isokaluisten joita tunnen, kehuskelevan elimillään.
Se kalu sitten tulee bonuksena sille kenen kanssa niin pitkälle päästään.

Tällä nyt olen osallistunut keskusteluun ym. kuvien lähettämiseen galleriaan, koska se lienee koko tämän saitin idea, vai olenko väärässä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 2:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

Juu olet ihan oikeassa en miekään oo tavannu sellasia kaluillaan retostelevia muualla ku netissä ja oon kyllä kuullu muutaman kerran jonku kyllä kehuneen muuallakin niinku en miekään oo omallani retostellu eikä oo kyllä varaakaan ku on täällä noita hirmu mittoja nähny joista kyllä aika suuri osa on pötyäVery Happy sitä pidän kalulla kehuskeluna et selvästi tulee mittoja joita ei omaa kuten hyvin moni täällä monella on housuissaan mittojen perusteella enemmän kampelaa tai lahnaa muistuttava hökötys:D ja oon aika kerkeä vastaamaan takas vittuiluun jos sellaista eteen tulee ja usein tulee kokeiltua millaista tekstiä ja juttua milläkin kommentilla alkaa tuleen ja järkyttävillä asioilla saa kielen kantimet höllenemään kummasti:D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 10:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
^taas se todistettiin ..kaikki mulkut saa aina naiset... Laughing ..ask me how i know... Cool

Jaa... kyllä jotkut pimpsatkin saavat naisia... Razz Wink ...Ja ymmärtääkseni Sinulla on aika hyvä menestys naisten parissa... tekstien perusteella olet fiksu ja persoonallinen mies eli ehkäpä se on sitten kuitenkin se ratkaiseva asia... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 13
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker