Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Seksi ison naisen kanssa
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no se miellyttämisen halu mitä tarkoitin ei ole vastikkeetonta eli suunnilleen halua mua välitä musta tykkää musta rakasta mua niin annan mitä vaan et huolisit mut ku kukaan muu ei huoli tyyliin eikä se ole sidoksissa paino indeksiin vaan epätoivoon parisuhteeseen pääsyn suhteen ja hyväksymisen saamiseen enkä väitä etteivätkö isot tytöt olisi hyviä sängyssä tai tuntuisi hyvälle ja oisi halukkaita mut joillakin se halukkuus on keino saada hyväksyntää ja tuntea olevansa haluttu yms. kun vientiä ei kuitenkaan ole lähellekkän yhtä paljon kuin hoikilla tytöillä enkä tarkoita nyt mitään rimppakinttuja vaan sopusuhtaisia naisia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

ok - nyt taisin tajuta. Puhut hyväksynnän hakuisuudesta ja voimakkaasta halusta tulla hyväksytyksi. Sitä meillä kaikilla varmaan on - taitaapi olla ihan perustarvekin?

Mut mä tarkoitin mielyttämisenhalua luonteenomaisena piirteenä ja se on minusta vähän eriasia. Vai onko?

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
No, toi oli vähän **** sanottu, mutta kyllä, äidin huomattava ylipaino on sikiölle merkittävä terveysriski.


Höpö höpö.

Ylipaino saattaa olla ongelma raskaaksi tulemisen osalta, mutta ei suoranaisesti ole mikään riski sikiölle. Kaikki konkreettiset ongelmat ylipainosta kohdistuvat itse äitiin, eivät kasvavaan lapseen.

Ja tätä faktaa tuki tuosta vierestä erikoissairaanhoitaja E:kin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Domppa kirjoitti:
Mä taas ajattelen, että sun "miellyttämisenhalu" ja sen mukaiset viestisi kumpuavat siitä tosiasiasta, että olet tuonut julki *köh* ammattisi ja toivot, että potentiaaliset asiakkaat löytävät tiensä privaboxiisi.


BBG on jo useampaan otteeseen ilmoittanut että on täällä "vapaalla" ja hänen seuranhakukanavansa ovat ihan muualla.

Hyvä näin, aktiivista prostituutiota ei tällä foorumilla tueta, vaikka ammatinharjoittajia ei missään nimessä syrjitäkään.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

no joo puhuin siinä vähän eristä ja samasta asiasta on tottakai miellyttämisen halua luonteen piirteenäkin mut tarkoitin just sitä et kun se on ns. kaikki rakkauden ja hyväksymisen puolesta periaatteella
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ylipaino voi johtaa usein tosiaankin lapsettomuuteen ja kasvattaa riskiä keskenmenoihin, mutta jos raskaus jatkuu ensimäisen kolmanneksen yli, niin mitään normaalia suurempaa riskiä lapsella ei ole minkäänlaisiin terveysriskeihin. Liikapaino on rasite äidille, ei siis kasvavalle lapselle. Toki äiti voi omalla voinnillaan ja tottumuksillaan vaikuttaa lapsen hyvinvointiin ja kehitykseen, mutta sen vuoksi ammattilaiset ovat odottavan äidin tukena.

Ja haluan edelleen painottaa, että lihavuus ei aina ole ihmisen oma valinta. Itselläni on "sairaus", johon en itse voi vaikuttaa ja joka osaltaan lisää kilojani. Treenaan paljon, syön terveellisesti ja elän tasapainoisesti ja silti painoindeksini on yläkanttiin. Elämä on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 20:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Samma här - tosin nyt suht tasapainoissa Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 21:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No joo, siis en mäkään nyt NIIN ylipainoinen ole. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

mun "sairaus" siis Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 22:12  Vastaa lainaamalla viestiä






tässä se nähtiin toisia arvosteleva, itse ei seksistänauttiva ihminen käy jopa vaihtaa aiheen...
mä olen pieni nainen,mutten laiha, 10 kg ylipainoo käyrien mukaan .omien ei. en varmaan voisi harrastaa seksiä 185 cm miehen kanssa paniessa ko nuolisin napaa????
mittojen on käytävä toisiinsa...ja nautin sesksistä.
*Anna*
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä






joo siis se laihuutta ihannoiva ette te muut...
*Anna*
Takaisin alkuun
petteri1974@jippii.fi
LähetäLähetetty: 22.2.2007, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 21 Hel 2007
Viestejä: 38
Paikkakunta: rovaniemi

No ei se jätä mua:D mie ainaki nää miten asia oikeesti on ja uskallan sen ääneen sanoa miten asia oikeesti on toisinku ne jotka elää siinä omassa pumpuli kopassaan joilla ei oo oikeesta elämästä hajuakaan mitä se hyövää et elää valheessa? sellaista se elämä vaan on mie tiiän mistä puhun koska nään sellasta joka päivä millasta sellasten elämä oikeesti on joista oon tossa edellä puhunu näkisitte te muutki jos joskus viittisitte tehä muutaki ku toljottaa sitä tietokoneen näyttöä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Catharsis
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 15:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jokusen kerran pyöreämmän tytön kanssa on tullut harrasteltua ja ei ole valittamista. Itse asiassa pyöreissä tytöissä viehättää jokin, mutten tiedä mikä. Ehkä osittain sekin, että heillä tuntuu olevan useammin isot rinnat, joista pidän. Tässä hiljattain olin erään pyöreän tytön kanssa. Itse pyöreys ei häirinnyt, mutta tytöllä oli aika paljon raskausarpia, mikä ei itseä ainakaan sytytä. Myös se ehkä häiritsi, että häntä oli hankala saada tekemään työt seksipuuhissa, johtuen juuri siitä, että onhan se aika raskasta, jos elopainoa on enempi. Itse pidän siitä, kun nainen on päällä, niin pääsee keskittymään rintoihin ja kosketteluun eikä tartte urheilla Smile
Takaisin alkuun
Catharsis
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 15:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ja tosiaan, omienkin kokemusten mukaan pyöreillä tytöillä tuntuu olevan aika hitsin aktiivinen seksielämä. Otos ei tietty ole maailman isoin, joten yleistyksiä tuon perusteella tuskin pystyy tekemään.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 22:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Minä oon sekstannu paksun ja hoikan kanssa. Mun kohalla on käyny nii et ne hoikat ja missit on olettanu sängyssä et pitää olla niin ...tun kiihottunu ku ne vaan on olemassa. Nykyään en paljon muuta katselekkaan ku normaalin tukevia suomalaisia. Myös näiden pimppa on jotenkin mukavampi.
En ole tosin koskaan ollut xxxxxl-naisen kans, musta lihavuus on ok, terveydelle vaarallinen lihavuus ei
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker