Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  mistä naisia kun en käy ravintoloissakaan
Vieras
LähetäLähetetty: 28.6.2006, 19:43  Vastaa lainaamalla viestiä






The great kirjoitti:
FFL on paikan lyhenne missä on tullut edellä mainittuja asioita pohdittua ja 5vuotta vietettyä.No se siitä.Meni varmasti offtopic mut sallittaneen ehkä tämän kerran Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes


Melko vanha viesti joten ehkä tyhmä kysyä mutta kysynpä nyt kuitenkin...Eli mikä mahtaa olla tuo FFL?Täysin tuntematon lyhenne minulle ainakin.
Takaisin alkuun
gulliver
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 2:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kuulkaas poijjaat se on asenteesta kiinni. Itsevarmuus on kaiken a ja o. Kun olet sinut itsesi kanssa, niin muutkin sen kyllä huomaa. Tietysti jonkinlainen fyysinen liikuntaharrastus ei ole pahitteeksi.

Miehet ovat myös kärkkäästi haukkumassa esim. täällä esiintyviä naisia heidän omistakuvistaan, vaikka oman mahan näyttäminen ei kestä valoa. Päinvastoin kaikesta pitäisi löytää jotain positiivista sanottavaa. On äärimmäisen rohkeaa panna aito omakuva tänne sivustoille. Naiset pitävät siitä, että heitä kehutaan, eikä haukuta (kuten miehetkin). Sopiva kohteliaisuus, tai huomaavainen ele oikeaan väliin kirvottaa hymyn paatuneimmankin kyynikon naamalle. Siitä on sitten helppo jatkaa...

Vinkki jos toinenkin: älkääkä hyvät miehet lähettäkö mulkkunne kuvaa naisille heti ensimmäiseksi, tai örveltäkö sikakännissä pummaamaan jatkoille vetoketju auki tyyliin "siinä ombi mun mulggu, eikö kelbaa stanan horo". Barbaarimainen örähtely oli seksikästä naisista vuonna kivikausi, eikä kaatokänni ole kenestäkään seksikästä. Jonkinmoinen asiallinen artikulointi kaikessa. Miltäs tuntuisi, jos baarin halutuin kissa tulisi viereesi baarissa ja huutaisi kovaan ääneen "näytäs sitä PIENTÄ kikkeliäsi, vaikka turhaahan se on, ei se kuitenkaan seiso" ja nauraisi päälle?

Kertauksen vuoksi: ole asiallinen, älä käytä liikaa alkoa ja opettele puhumaan muustakin kuin uudesta Opelistasi ja vehkeestäsi, sekä sen kestävyydestä. Hoida kuntoasi järkevästi, harva pitää bodareista, mutta ei ylilihavistakaan. Pidä siis kohtuus kaikessa ja ole kohtelias aivan kaikille naisille, he todella ansaitsevat sen vain olemalla olemassa
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 2:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Ja mistäkö niitä tyttöjä sitten löytyy? Kaupoista, kirjastoista, kesäterasseilta- ja tapahtumista, hiekkarannoilta ja kuntosaleilta, aivan mistä vaan.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

gulliver kirjoitti:
Miehet ovat myös kärkkäästi haukkumassa esim. täällä esiintyviä naisia heidän omistakuvistaan, vaikka oman mahan näyttäminen ei kestä valoa. Päinvastoin kaikesta pitäisi löytää jotain positiivista sanottavaa. On äärimmäisen rohkeaa panna aito omakuva tänne sivustoille. Naiset pitävät siitä, että heitä kehutaan, eikä haukuta (kuten miehetkin). Sopiva kohteliaisuus, tai huomaavainen ele oikeaan väliin kirvottaa hymyn paatuneimmankin kyynikon naamalle. Siitä on sitten helppo jatkaa...


Tosta olen ihan samaa mieltä. En muista mikä asia olisi minua enemmän järkyttänyt kuin se, että miehet kritisoi ilkeästi naisten kuvia tuolla omakuvassa. Se nimittäin johtaa siihen ettei edes näyttävän näköiset naiset viitsi laittaa kuviaan sinne kun lukevat ensin toisten pahoja kommentteja. En tajua mitä ne ihmiset ajattelee jotka haukkuu kuvia siellä. Sehän on varmin tapa lopettaa uusien kuvien saaminen sinne. Ainoa syy kuvien haukkumiseen on se, ettei halua katsoa niitä, mutta miksi silloin käy tuolla omakuva sivustolla Shocked

gulliver kirjoitti:
Vinkki jos toinenkin: älkääkä hyvät miehet lähettäkö mulkkunne kuvaa naisille heti ensimmäiseksi, tai örveltäkö sikakännissä pummaamaan jatkoille vetoketju auki tyyliin "siinä ombi mun mulggu, eikö kelbaa stanan horo".


Ja toi toinen lause missä puhutaan miesten tavoista lähestyä naisia tyylillä että lähettää mulkukuvan, ja vaatii heti pillua. Se on ihan yhtä hämmästyttävää kuin tuo edellämainittu omakuva juttu kanssa.

Olen aikaisemmin ihmetellyt miksi minunkaltainen täysin tavallisen näköinen kaveri joka ei edes voi sietää tanssimista on halutessaan kun on vaivaa viitsinyt nähdä saanut aivan super-tasokkaita tyttöjä. Parhaimmillaan seurustelin itseäni 15v nuorenmman (täysi-ikäisen) käsittämättömän kauniin ja mukavan tytön kanssa ja kysyin oikein häneltäkin että mitä hän näkee minussa.

Mutta enää en ihmettele. Totuus on se että en ole mikään Casanova enkä komea, mutta kun niin suuri osa toisista miehistä on niin tajuttoman pönttöjä ja törkeitä naisia kohtaan, niin siksi ilmeisesti on minullekin löytynyt tasokkaita naisia kun en tee noita pahimpia tyhmyyksiä. Olen huomannut että moni nainen pitää huonosti käyttäytyvistä miehistä ja jopa ihastuu sellaisiin jotka kohtelee heitä tosi huonosti, mutta onneksi ei kaikki että minullekin riittää.

Ainoa rajoittava tekijä on mun seurustelussa oikeastaan ollut se, etten halua käyttää seurusteluun kovin paljoa aikaa ja siitä seuraa tilanne, että olen paljon sinkkuna, kun nuo daamit odottaa että heidän kanssa seurusteluun käytetään aikaa.

Mutta mun viesti on se, että jos ei noita järkyttävimpiä mokia tee naisia kohtaan, niin on jo tosi pinnalla koska noita käsittämättömiä örveltäjiä on kuitenkin niin suuri osa ja kaikki naiset ei onneksi niistä pidä. Ei tosiaan tarvii itse olla mikään Casanova.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nakki2
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 23:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Seuran hakeminen on minulle ainakin yhtä tuskaa.. en ole koskaan elänyt vakavassa parisuhteessa ja olen 19 kohtelen naisia hyvin olen aina ystävällinen enkä koskaan sano pahaa naisista mutta silti ei. Ja vielä suurin ongelmani on se kun nainen lähestyy minua olen jotenkin tekopyhä (ja naiset lähestyvät minua harvoin) liikun kaiken lisäksi hyvässä porukassa jossa on pelkästään komeita miehiä ja minuakin on kehuttu komeaksi ja kroppani on hyvä ja pukeudun hyvin.(olen porukan ainoa jolla ei ole tyttöystävää) PS. en ole itserakas kusipää vaikka tuon edellisen lauseeen perusteella niin voisi päätellä. mutta mikä tepsii naisiin miten saan hankittua itselleni naisystävän ?

jos kellään on ehdotuksia niin otan avosylin niitä vastaan
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

nakki2 kirjoitti:
Ja vielä suurin ongelmani on se kun nainen lähestyy minua olen jotenkin tekopyhä (ja naiset lähestyvät minua harvoin)

Vaikea neuvoa muuta kuin että tuota luonnollista supliikkia (paino sanalla LUONNOLLISTA) kannattaa harjoitella ja seurata miten muut miehet juttelee.

Mutta tärkeintä on varmaan olla aidosti kiinnostunut tytöstä, eli älä kerro ummet ja lammet itsestäsi vaan kysele tytöstä mistä hän pitää ja mitä ajattelee (naiset aika usein ajattelee jotain - ja niillä on myös mielipiteitä monista asioista ja ne arvostaa sitä että joku on niistä kiinnostunut).

Mutta toi pitää olla aitoa, sun tarvii olla oikeasti kiinnostunut persoonasta, feikkaaminen on vaikeaa.

Luonnollisuutta voi toki harjoitella vaikka peilin edessä.

Jos ei muuten niin kuvittele että on mies jolle puhut Idea

Ja muista kun juttelet naisten kanssa, että miehellä on yksi suu ja kaksi korvaa ja se on sen takia että kuuntelee kaksi kertaa enemmän kuin puhuu. (Naisillakin näyttää olevan yksi suu ja kaksi korvaa, mutta sillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.)

Varmasti tekee paremman vaikutuksen naiseen jos kuuntelet häntä tarkkaavaisesti ja annat hänen puhua enemmän ja kun avaat suusi niin koita välillä kysyä jotain hänestä tai kommentoida jotain mikä kertoo hänelle että se mitä hän aikaisemmin sanoi todella saavutti sinut ja sinä kuuntelit häntä.

Ja katso silmiin niitä naisia kun puhut niiden kanssa, muuten tulee olemaan vaikeaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Neito_X
LähetäLähetetty: 2.9.2006, 13:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Antero,

meee lavatansseihin, ja jos et taas osaa tanssia niiin mee tanssikurssille.. Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker